掃呢頁CODE去手機

2017年5月11日 星期四

袁偉豪:單身袁偉豪36歲牛一 身邊女伴面目全非 __,袁偉豪,

友情永不變。早前與岑杏賢分手的袁偉豪(Benjamin)今日踏入36歲,生日先嚟冇女友,不過唔使愁,都仲有一班好朋友。單立文就喺社交網上載咗一張同袁偉 ...


友情永不變。

早前與岑杏賢分手的袁偉豪(Benjamin)今日踏入36歲,生日先嚟冇女友,不過唔使愁,都仲有一班好朋友。單立文就喺社交網上載咗一張同袁偉豪慶生嘅相,同場仲有胡定欣、豹嫂胡蓓蔚、陳山聰,單立文就喺網上送上祝福:「我地⋯⋯同你⋯⋯慶祝生日,健康、快樂、無悔」。雖然單身Benjamin冇女陪,但都有胡蓓蔚同胡定欣坐咗喺佢左右兩邊,有兩位靚女「夾住」,難怪佢笑得咁開心而佢都好感恩,有一班好友陪佢慶生佢喺微博話:「好在仲有呢一班街坊會嘅朋友,去完非洲返嚟一落地都可以同你地食餐飯仲有一個咁驚喜嘅生日蛋糕,又真係估唔到喎,係好溫暖既多謝你。」

另外,袁偉豪都有喺ig發表生日感言:「快將踏入36歲的我,時間過得真快,幸好我還健康健在工作也逐漸得到回報,是應該要感恩,男人就是要有承擔,能力越大,背負的就越多,很累。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!