掃呢頁CODE去手機

2017年5月19日 星期五

38歲前生B!李彩華孖小朋友拍戲勁感觸 __,李彩華,

李彩華近年密密喺內地搵人仔。藝人李彩華早前遠赴江西一個山區,為新劇《故鄉的愛》取景拍攝,戲中她飾演一名山區老師,不少戲份與一班當地的小朋友合作,過程雖 ...


李彩華近年密密喺內地搵人仔。

藝人李彩華早前遠赴江西一個山區,為新劇《故鄉的愛》取景拍攝,戲中她飾演一名山區老師,不少戲份與一班當地的小朋友合作,過程雖然相當開心但亦令她非常感概,她說:「因為山區啲小朋友每日返學都要行好遠路程,要花上好多時間同體力喺路程上。其實香港小朋友真係好幸福。」

想捐錢起學校

李彩華透露過往亦曾捐錢興建教堂和助養小朋友,日後有機會的話亦希望捐錢到內地興建學校,讓更多小朋友有地方學習,她說:「因為內地好多留守兒童,即係父母都會出去巿區搵錢養家,小朋友則留畀其它親人代照顧,造成好多問題兒童。佢哋未必有書讀或者會誤入歧途,大家都要正視呢個問題。」問到與小朋友合作有否勾起結婚生小朋友的衝動,她說:「依家都係要工作先,我哋兩邊家人都冇催婚生小朋友。以前我都話24歲結婚,依家都過咗。唯有將個時間再推後,希望可以喺38歲前生小朋友。」

喊戲感染全場

李彩華自言一向與小朋友特別投緣,今次合作過程相當愉快。拍攝其中一場講述其丈夫賀剛離世的戲份時,她走到墓地前哭得死去活來,充份發揮演技,她說:「因為我未埋位前小朋友唔知點解喊唔出,直到我一埋位喊晒之後,小朋友聽到我喊得咁淒厲,突然全部一齊喺度喊。事後佢哋話被感染到所以都喊得咁厲害。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!