網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月24日 星期三

3億血淚史!松松天「捱」歌女靠「鐸」翻身 __,松松,陳松伶,

松松靠「鐸」翻身!九十年代性感女神有葉玉卿同邱淑貞,講清純又點少得「松松姐姐」陳松伶?好多網友猛讚今年46歲嘅松松個樣冇乜點變,依然夠親切夠入屋,仲講 ...


松松靠「鐸」翻身!

九十年代性感女神有葉玉卿同邱淑貞,講清純又點少得「松松姐姐」陳松伶?好多網友猛讚今年46歲嘅松松個樣冇乜點變,依然夠親切夠入屋,仲講笑話佢食咗防腐劑,個樣同股「娘味」一樣,五十年不變!潮可以當飯食咩?我Nuts哥覺得佢唔係「娘」係薑,仲好似葉問咁好揪!松松姐姐好揪?唔係化?葉問就話一個打十個,但松松由香港走到大陸,每一步都有血有淚,今時今日係內衣老闆娘、開工作室拍劇又唱歌,京港兩地都有磚頭,仲傳佢有三億身家,仲有個細佢八年嘅老公張鐸錫到燶!

契姐反目趕出家門

嗱! Nuts哥我又點會係睇錢咁膚淺?早排喺劇集《全職沒女》飾演多次遇人不淑搞到「多失」成為沒女嘅松松,現實生活中百分百做過沒女,曾經眾叛親離,親情友情同錢乜都冇,走到絕路,仲諗過一了百了去死添!

18歲拍《天涯歌女》一劇成名嘅松松,好似套劇咁慘情,一樣係做歌女成名後,被出賣被當搖錢樹,之後識埋老公齊齊捱。佢15歲參加歌唱比賽攞冠軍,諗住書照讀,點知佢阿媽大發明星夢,逼佢唔讀書拋個身出嚟做星!松松同阿媽點止鬧咗場交,仲冇埋個家,被人打到口腫面腫報晒警搵社工,傷心到投靠契姐, 同阿媽斷絕來往!之後松松邊返學邊擔正做女一,同當時未係天王嘅黎明拍劇而爆紅,仲唱埋兒歌成為第一代兒歌天后。拍盡唔少靚仔小生嘅松松非常「旺夫」,但凡合作嘅男演員好似古天樂、鄭伊健等,一拍就紅到今時今日!旺人唔旺自己,昔日落難時投靠嘅契姐成為松松經理人,松松信任、依賴對方嘅程度超乎大家想像,竟然將歷年嚟所有收入全部上繳成為「公款」,好似共產咁,一個搵錢大家使,自己就一蚊私己錢都冇,連物業同戶口都冇佢名!2006年松松爆大鑊,喊爆話契姐唔鍾意佢識咗個女性朋友,用盡方法打壓佢哋交往,松松堅稱唔係同性戀,純粹係好朋友,最後竟然勒令佢執嘢走!當時松松只係執咗幾件底衫褲,全副身家唔夠一千蚊,廿年嚟嘅收入同「親情」化為烏有!

患抑鬱欲了結殘生

成世人流流長,總會遇到啲衰人,遇到衰人先知世間險惡,惟有當衰人係補品囉!畀你成世有人錫,行運行到腳趾尾,幸福到咁真係驚㗎!低處未算低,金牌編劇韋家輝𢱑爆頭都寫唔到,當時35歲身無分文灰爆嘅松松,重遇廿年冇見嘅妹妹,同父母不計前事團圓重聚!過往種種唔開心同壓力,令佢舊病復發,發現卵巢生咗個10cm腫瘤,之後仲要面對老父離世,連環打擊恍如打落十八層地獄,搞到有抑鬱兼諗過輕生。幸而天無絕人之路,當時喺大陸發展嘅松松,遇上依家嘅老公張鐸,令佢重拾自信,由地獄返回人間。

遇見阿鐸飯煲有情

松松連自己都冇諗過,呢段「中港婚姻x姊弟戀」竟然係咁成功!開口埋口叫:「松公主」,當正松松凡間天使嘅張鐸,就係欣賞松松性格夠直夠純,情願人欠我我不欠人,乜都冇就從頭嚟過肯捱肯做,就等如唔少港男一樣,成日都想有個陪自己食麥記嘅女友同甘共苦!松松仲係跟得夫人,帶埋個飯煲跟老公去開工,日日煮住家飯。有圖有真相,你想知佢哋有幾恩愛,你睇張鐸成日網晒情侶裝合照就知!有另一半肯同你捱,真係一種福氣!最難得嘅係, 好想有下一代嘅松松雪卵同人工受孕都失敗,決定領養殘疾遺孤,將母愛化為愛心,除咗身為獨子嘅張鐸支持,連老爺奶奶都冇嫌棄松松,好到咁,邊度搵?

遭遇堅慘情夠戲劇性,勝在松松肯咬實牙關捱落去,真正係天「捱」歌女! 相比起依家嘅新一代,見工要帶阿媽、冇錢買樓怨阿媽、揀男友要有樓先有高潮,負能量指數高過空氣污染指數,松松姐姐嘅故事確係夠勵志,夠晒分攞傑青!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!