掃呢頁CODE去手機

2017年5月4日 星期四

【走過婚姻危機】42歲鄺文珣辛苦佗第三胎:由恐懼到覺得係禮物 __,鄺文珣,鄺文,

相關連結:【林青霞46歲生第二胎】楊采妮李心潔齊做高齡孖媽https://goo.gl/WTPVgQ【劉愷威係鄺文珣初戀】鄭敬基撬曹永廉牆腳https ...


相關連結:

【林青霞46歲生第二胎】楊采妮李心潔齊做高齡孖媽

https://goo.gl/WTPVgQ

【劉愷威係鄺文珣初戀】鄭敬基撬曹永廉牆腳

https://goo.gl/04rlTA

_________________________

今期娛頭 :

【精神好咗行得快】陳子聰秘睇「問題」中醫 針炙保腸肝

https://goo.gl/6iBpFe

今期封面 :

【動畫●全球通緝●郭文貴獨家爆料1】跨境上門搜查拉人 國安公安香港市區設指揮部

https://goo.gl/jQh9e2

結婚十一年,鄺文珣表面是幸福少奶,但她原來曾有長達五年的煉獄生活,每晚以淚洗面。兩夫婦花了兩年時間修補關係,現跨過婚姻危機,四十二歲的她重拾幸福,更高齡佗第三胎。雖然佗得辛苦,幸好老公呵護,她坦言再懷孕是由恐懼到感恩:「老公一直想追,但我好驚,驚唔夠時間照顧兩個仔,有好多憂慮,唔敢再生,有咗係意外、係禮物!」

日前鄺文珣和商人老公應德榮在ifc選購沖奶機,佗B四個月的她巨肚如懷孕六個月,但手腳纖瘦,弗爆!老公拖實出入,非常體貼。

現在夫婦恩愛,但之前老公情緒出問題,鄺文珣成為出氣袋,情緒接近崩潰,一度以為離婚是出路。「兩公婆有過唔開心,依家睇到佢有改變,大家感情好好。」

尤其懷孕初期,她情緒低落不想見人,非常疲累又沒胃口,體重急降,唯一吃得下的是白汁意粉,不懂烹飪的老公特別為她入廚。

「我唔係隻隻白汁意粉都食到,係某一間餐廳嘅先冇反胃,老公就去學煮嗰隻白汁。佢仲睇書學整其他嘢俾我食,負責買餸同接送小朋友,所有負擔喺晒佢身上。」她說。

已有兩個分別八歲同六歲的鄺文珣,跟老公一樣想追個女。

「其實都知BB性別,但唔想講住。以前將焦點集中晒喺小朋友身上,依家會先專注夫妻關係,如果父母關係唔好,小朋友唔會有安全感。」


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!