掃呢頁CODE去手機

2017年5月6日 星期六

罕晒5吋事業線 楊思琦嗌唔郁得 __,思琦,楊思琦,

楊思琦好少咁性感㗎!楊思琦出席慧妍雅集35周年慈善晚會,育有一女的楊思琦穿上透視晚裝,大騷5吋事業線,「胸」贏其他成員,提到今天性感示人,她表示每年都 ...


楊思琦好少咁性感㗎!

楊思琦出席慧妍雅集35周年慈善晚會,育有一女的楊思琦穿上透視晚裝,大騷5吋事業線,「胸」贏其他成員,提到今天性感示人,她表示每年都好重視活動,今年慧妍有新設計師贊助,可以度身訂造服裝,她說:「講個設計,件衫着咗等於冇着,美人魚look,有珠片,着出嚟我都幾滿意。(做安全措施?)應該都安全,唔郁得,唔會移位(胸)。」提到身材好,所以不介意性感?她直言沒有想性不性感,只試新設計。她說:「有人問我囡囡會唔會未見過我咁性感,我乜地方佢都見過晒,因為我哋會一齊沖涼,親子時間,沖涼教佢知識,囡囡一齊沖涼會望我,又望自己,佢問我,大個會唔會好似你咁(暗指胸),我話一定會嘅,大個身體會有變化,佢會同婆婆一齊沖涼,佢都會話婆婆好犀利,媽咪都好犀利,我諗呢啲係遺傳,我只係遺傳到媽咪嘅一半。(囡囡將來遺傳你咪好勁?)可能遺傳到四分之一,希望佢將來身材都好」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!