掃呢頁CODE去手機

2017年5月15日 星期一

5個契媽的寶寶!胡說八道會攬實胡杏兒 __,杏兒,胡杏兒,

BB未出世已經有5個契媽~威到呢!姚子羚(左起)、李施嬅、胡定欣、胡杏兒、胡蓓蔚、黃智雯藝人胡杏兒2015年下嫁圈外老公PhilipLee(李乘德), ...


BB未出世已經有5個契媽~威到呢!姚子羚(左起)、李施嬅、胡定欣、胡杏兒、胡蓓蔚、黃智雯

藝人胡杏兒2015年下嫁圈外老公Philip Lee(李乘德),尋日佢就終於報喜宣布懷有身孕,而佢嘅好閨蜜「胡說八道會」成員就當然開心到不得了今日成員李施嬅就上載一張相喺社交網,見到佢同姚子羚、胡定欣、胡蓓蔚、黃智雯都摸住胡杏兒個肚,似足一家人咁!

而杏兒就雙手托住下巴笑到四萬咁口,李施嬅留言:「I'm 三契媽!BB,你大鑊喇,有五個傻婆,準備要不停咁錫你。錫晒你。」胡定欣都有發文:「I'm 契媽 No.4。你喺媽咪個肚仔入面做多d Sit Up...岀世再同我地(哋)一練腹肌。」

另外,姚子羚都有發文留言表示:「Baby Lee你要乖乖地(哋)聽媽咪話~我地(哋)五個契媽錫晒你。二契媽嘅見面禮就係咬你屁股仔一啖。」仲Tag住「胡説(說)八道有喜事」咁話!

原來佢哋已經做咗BB嘅契媽,大契媽係胡蓓蔚、二契媽係子羚、三契媽係施嬅、四契媽係定欣,而智雯就係細契媽呀。網民都話BB未出世就有咁多位靚女契媽,真係好幸福呀~


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!