掃呢頁CODE去手機

2017年5月24日 星期三

【苦戀5年】嘉欣BB做紅娘 50歲胞姊李嘉明嫁逾10億眼鏡大王 __,嘉欣,李嘉欣,李嘉,鍾嘉欣,

李嘉欣同家姐李嘉明感情要好,1988年嘉欣參加香港小姐時,提名人就係佢家姐李嘉明喇!嘉欣o依家就已經嫁咗俾許晉亨,仲生咗個好可愛嘅囝囝許建彤,過住幸福 ...


李嘉欣同家姐李嘉明感情要好,1988年嘉欣參加香港小姐時,提名人就係佢家姐李嘉明喇!嘉欣o依家就已經嫁咗俾許晉亨,仲生咗個好可愛嘅囝囝許建彤,過住幸福快樂嘅日子,而家姐李嘉明嘅另一半亦唔簡單,佢老公就係10億眼鏡大王顧毅勇(Otis)。其實年屆50嘅李嘉明,同妹妹都一樣好幸福,嫁咗一個上市公司主席。2005年,嘉欣介紹咗顧毅勇俾家姐李嘉明認識,當時男方正值同太太感情轉淡,好快佢哋就撻着咗,曾經有人目擊李嘉明同男方於酒吧親蜜啜嘴,直至顧毅勇同太太辦清離婚手續,李嘉明就喺2010年,同顧毅勇奉子成婚。顧毅勇係新興光學(0125)嘅主席,99年奪得香港青年工業家獎,旗下眼鏡公更替多個國際品牌取得特許權生產眼鏡用品,如Celine Dion、DKNY、Levis等。2010年有報道指,顧毅勇身家估計有10億以上。

李嘉欣同家姐李嘉明嘅感情要好。(資料圖片) 李嘉欣兩姊妹同媽媽。(資料圖片) 佢哋不時相約去睇騷。(資料圖片)
仲會一齊行街。(資料圖片) (資料圖片) (資料圖片)
(資料圖片) (資料圖片) (資料圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!