網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月9日 星期二

7年官司諗過坐監 志雲王喜兩心知25年不變 __,志雲,王喜,陳志雲,

7年官司諗過坐監志雲王喜兩心知 25年不變娛樂要聞【《蘋果》專訪】曾呼風喚雨的無綫前總經理陳志雲,2010年因涉貪案而一鋪打沉,昔日愛將一一劃清界線, ...


7年官司諗過坐監

志雲王喜兩心知 25年不變

娛樂要聞

【《蘋果》專訪】曾呼風喚雨的無綫前總經理陳志雲,2010年因涉貪案而一鋪打沉,昔日愛將一一劃清界線,就只有相交25年的王喜不離不棄。月前志雲終極勝訴,纏擾7年官司終告一段落,兩位知心友昨日接受本報專訪,志雲坦言當日有諗過要坐監:「我做人鍾意做到最壞打算。」笑問二人會否由友情變成愛情時,志雲哈哈大笑說:「咁你話有冇變到呢。」



陳志雲(右)涉貪案月前獲終極勝訴,他最感謝身邊天使王喜一直無限量支持。攝影:沈健程

陳志雲7年前捲入涉貪案以來,王喜一直為志雲擋風擋雨,3月志雲獲得終極勝訴時,大讚王喜是天使。這對相交25年的好朋友,將於下月22日至27日在新光戲院首度合作演出舞台劇《雷雨對日出》,昨日二人一起接受本報專訪,原來志雲跟王喜特別有緣,王喜(原名鄺毅怡)父親名字同樣叫志雲,而王喜7月27日生日,正正是志雲母親二十多年前離世的同一日。



志雲(右二)因09年出席奧海城倒數活動而捲入涉貪風波。資料圖片



志雲(左)力撐王喜工作上絕不是麻煩友。

探監爭頭三位

問志雲可曾想過官司敗訴要坐監?志雲坦言:「有,我做人鍾意做到最壞打算,如果真係有咁嘅結局,有好多嘢要準備。屋租邊個畀呢?我全部準備好晒。」他指判決前王喜一番話令他個心「實一實」:「佢當講笑咁講:『你坐監我想像緊探你監會係點呢?』佢話唔喺探監名單上面,佢會唔好開心。」王喜笑住回應:「我仲要喺頭三位,冇面唔得㗎嘛。」

何以一直堅持上訴?志雲說:「我本來官司完咗有好多想法想同大家講,但到咗𠵱家呢一刻,已經冇乜嘢想講,我想講嘅,已經講咗,大家真係要珍惜香港有嘅獨立司法制度。因為有呢個獨立嘅司法制度,先有機會做到真的假不了、假的真不了。可能係身邊好多嘅朋友支持,先會咁堅持,都好想快啲完咗,我唔想繼續就係唔想人再提。我感覺就係畫上咗個句號,咁多年裏面,我要多謝呢啲天使們支持,坊間好多人支持,令我可以過番正常人生活。」

上訴得直當日,志雲曾表示支持他的人都是天使,那麼,在王喜心目中,志雲又是甚麼?王喜說:「佢係我嘅菩薩,好多人嘅菩薩。」王喜大爆無綫當日要裁員二百人,志雲於是約見這二百人,王喜說:「佢幫人搵埋工,被人炒嗰個咪『順』啲囉,起碼唔會對佢懷恨在心,呢個(炒人)唔係佢決定,係公司決定。」志雲笑住回應:「我諗佢過譽,今日諗番都覺得好難過,係令人遺憾事,詳情唔講,唔賴得公司,喺一個機構做咁耐嘢,好多嘢唔係一個人決定,因為一間公司有唔同崗位。」



王喜在志雲官司期間多次擋風擋雨。

資料圖片

愛情淡變友情

有王喜這個朋友是否無憾?志雲說:「有呢個朋友梗係高興、感恩。」笑問二人會否由友情昇華到愛情時,王喜笑指愛情轉淡後才變做友情,志雲就哈哈大笑謂:「咁你話有冇變到呢?」

志雲母親於二十多年前逝世,父親亦於2005年離去,志雲慶幸官司發生時父母已離開,他說:「好彩佢哋唔係度,如果佢哋仲喺度,我頂得順,但佢哋又頂唔頂得順?可能佢哋受到壓力。如果因為呢個壓力,令佢哋身體上唔健康,我嘅自咎感仲大,我另一個感恩,係呢件事發生喺佢哋離開之後,唔係在世時候。」

思念母親狂哭

王喜表示,之前志雲主演的舞台劇《沙士對比亞》跟今次《雷雨對日出》,不謀而合對話當中都涉及母親,志雲指排戲時一講到涉及母親的對白,也不期然勾起對母親思念而控制不到情緒狂哭,他說:「嗰種感覺係畀我好大嘅抒發,記番爸爸媽媽對你嘅愛。曹禺話戰士應該死喺戰場上面、作家應該死喺書枱上面、演員應該死喺舞台上面,因為一個人唔用盡佢嘅才智同經歷而離開呢個世界,係會有啲遺憾,係浪費你嘅人生,正因為你面對死亡,你係知道你嘅生命係有限,先要更加珍惜身邊有緣嘅人。」說時志雲望住王喜說:「好似呢啲人,無論係血緣或者友情都要珍惜。」

採訪:戴彩煥

攝影:沈健程

化妝:Tiffany Fong

髮型:Michael Lam of Beijing Hair Culture

場地提供:唐人館


鍾意就快D Share啦!