掃呢頁CODE去手機

2017年5月2日 星期二

拍拖8年!44歲孫耀威宣布同女友已註冊 __,孫耀威,

恭喜晒!44歲的歌手孫耀威(Eric)與36歲的女友陳美詩(Macy)拍拖8年,一直有消息指兩人計劃今年拉埋天窗,之前兩人就被人影到在澳洲墨爾本影結婚 ...


恭喜晒!

44歲的歌手孫耀威(Eric)與36歲的女友陳美詩(Macy)拍拖8年,一直有消息指兩人計劃今年拉埋天窗,之前兩人就被人影到在澳洲墨爾本影結婚相,今日Eric出席加盟新唱片公司記者會,在台上親自報喜,宣布已經同Macy在美國註冊結婚了。

Eric在簽約記者會上公布新歌後,他表示有個大消息要跟大家宣布,他說:「我同Macy日前已經喺美國註冊結婚,不過我哋係基督徒,所以我哋遲啲會喺教堂做埋儀式先算係禮成。」Eric希望得到大家祝福,也感謝太太Macy多年來對他不離不棄,在他低谷時扶他一把,並帶領他。接住大會推出一個結婚蛋糕送給他,當他揭開蛋糕上的頭紗,Macy張相就出現,他仲搞笑說:「好彩唔係紙紮啫。」隨即作咀狀。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!