網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月12日 星期五

男友等足8年跪地求婚 吳敏霞喊住答應 __,吳敏霞,

恭喜晒!!「跳水皇后」吳敏霞上年公開與翻版林峯、男友張效誠秘戀多年嘅秘密,大家都睇好呢對戀人可以開花結果,而今日就有好消息公布喇,就係張效誠趁二人拍節 ...


恭喜晒!!

「跳水皇后」吳敏霞上年公開與翻版林峯、男友張效誠秘戀多年嘅秘密,大家都睇好呢對戀人可以開花結果,而今日就有好消息公布喇,就係張效誠趁二人拍節見嘅時候,公開向吳敏霞求婚,真係開心到呢!!

現年31歲嘅吳敏霞,同男友張效誠齊齊為一個大陸美食節目做嘉賓,忽然張效誠手執「forever marry me」字樣嘅鮮花,即場亦擺有一個「∞」圖案花橋,並喺雙方父母嘅見證下向女友求婚:「用一生守護你,你願意嗎?」吳敏霞即場感動落淚,場面感人。張效誠繼續發功,自爆等足8年,依家就決定行動:「本來想在30歲結婚,但因為你備戰奧運只能等待。現在已經整整8年了,世界上已經沒有任何理由讓我們繼續等待下去!」

而張效誠訂製嘅求婚鑽戒都好有意思,品牌要求男士憑身份證一生只可以訂製一隻鑽戒,送畀一個此生唯一摯愛嘅女人,足以見證張效誠視吳敏霞為一生最愛,張效誠說:「一生只愛一人就是,無論我們走多遠、多久,我的心一直都在你那,除了你,我找不到更好的人。」真係冧出邊際呀~~~

吳敏霞自己都有上載合照到微博,向大家公布喜訊:「因為是你,所以我們。一生只愛你一人。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!