掃呢頁CODE去手機

2017年5月3日 星期三

【患難之交】91年環球小姐同房認識 姚瑩瑩感激靚靚收留一年 __,靚靚,姚瑩瑩,袁詠儀,

姚瑩瑩喺電視圈打滾多年,曾經都上過高峰,不過近年嘅佢,就一直都係做啲三四線角色,甚至連名都冇,但其實姚瑩瑩係點入行呢?就係關袁詠儀(靚靚)事嘅。喺19 ...


姚瑩瑩喺電視圈打滾多年,曾經都上過高峰,不過近年嘅佢,就一直都係做啲三四線角色,甚至連名都冇,但其實姚瑩瑩係點入行呢?就係關袁詠儀(靚靚)事嘅。喺1991年,姚瑩瑩就參加新加坡小姐,仲攞埋冠軍,之後就參加咗91年嘅環球小姐,咁啱就同靚靚同房,兩個一拍即合,變到好好朋友,後來瑩瑩有意嚟香港發展,靚靚出手相助。當年瑩瑩嚟到香港,本身就住喺上水大伯嘅屋企,但交通唔方便,加上要成日去移民局,所以靚靚就叫咗瑩瑩去佢屋企住,一住就住咗差唔多一年,當時瑩瑩冇收入,靚靚又未入電影圈搵真銀,但都唔收瑩瑩租,真係患難見真情。瑩瑩曾經講過好感激靚靚,仲話同靚靚係患難之交,但近年少咗好多見面,不過生日都會寄生日卡畀對方。除咗靚靚,瑩瑩同靚靚媽媽都好熟,有時仲有一齊出嚟食飯,靚靚媽媽見到瑩瑩面色唔好,都會買藥材畀佢煲湯,當正佢係契女咁。

瑩瑩嚟到香港發展,都係因為靚靚 (資料圖片) (資料圖片)
當年靚靚仲收留咗瑩瑩一年 (資料圖片) (資料圖片) (資料圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!