掃呢頁CODE去手機

2017年5月10日 星期三

隊長Aka Ready做和事老 __,Aka,

Aka
隊長AkaReady做和事老SG成員Heidi與Yanny為仔反目,隊長Aka昨日接受電話訪問時回覆:「唔知,我諗冇啩!」她表示隊中與Heidi性格相 ...


隊長Aka Ready做和事老

SG成員Heidi與Yanny為仔反目,隊長Aka昨日接受電話訪問時回覆:「唔知,我諗冇啩!」她表示隊中與Heidi性格相似,故兩人比較熟落。對於Yanny與陳考威拍拖,她說:「我知Yanny拍拖都有段時間,開心SG有人開齋。」又指SG一直相處愉快:「我哋感情算係好,大家討論啲歌,都會聽取意見先做決定,一齊做咗5年都算識得相處。」問到可會做「和事老」?她說:「首先我唔知佢哋係咪唔啱,我覺得佢哋OK嘅,有乜嘢我會幫手。」

Aka

鍾意就快D Share啦!