掃呢頁CODE去手機

2017年5月1日 星期一

未出世B仔腳頭好!林盛斌密密吸金 __,林盛斌,

Bob真係愈嚟愈旺!藝人林盛斌(Bob)為荷里活動畫片配音,上映至今票房貼近4000萬港元,即將衝破該電影公司出品的動畫電影,在港創下的歴史票房紀錄! ...


Bob真係愈嚟愈旺!

藝人林盛斌(Bob)為荷里活動畫片配音,上映至今票房貼近4000萬港元,即將衝破該電影公司出品的動畫電影,在港創下的歴史票房紀錄!被指為「運財童子」的Bob今午現身戲院謝票,大受小朋友歡迎,他更即場大派禮物,可謂皆大歡喜。

人逢喜事精神爽

太太懷上男胎的Bob坦言覺得BB腳頭好:「呢排人逢喜事精神爽,好多嘢都順利,我自己接咗1、2個代言家庭用品廣告,自己公司又傾到大生意,希望keep住呢股氣勢落去。呢排我去街都發現多咗小朋友叫我,睇嚟已打開小朋友市場嘞。」

雖然收入不錯,但Bob冇意換大屋:「可能等佢出咗世後會有少少裝修。3個家姐之前用嘅嘢送咗畀人,會喺朋友度攞番嚟用,仲睇吓大家有冇啲用過但好潮嘅服裝啱我個仔,叫佢哋送畀我。呢啲嘢冇所謂,開心share嘛。」

可能去美國玩

談到早前承諾暑假整家出埠旅行,如今食言,Bob謂:「可能會送大家姐同二家姐去美國玩,因為我太太親戚喺嗰邊,有人照顧佢哋。(大家姐心情平復番?)過咗兩日就冇事啦,佢仲同我太太講,要同肚裏面細佬傾偈添。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!