網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月15日 星期一

杏兒母親節宣佈陀B 「在肚裏做仰卧起坐」 __,杏兒,胡杏兒,

母親節報喜杏兒宣佈陀B「寶寶在肚裏做仰卧起坐」娛樂要聞現年37歲的人妻胡杏兒跟老公李乘德結婚兩年趕生B,原來已經靜悄悄造人成功,懷孕超過三個月度過危險 ...


母親節報喜

杏兒宣佈陀B

「寶寶在肚裏做仰卧起坐」

娛樂要聞

現年37歲的人妻胡杏兒跟老公李乘德結婚兩年趕生B,原來已經靜悄悄造人成功,懷孕超過三個月度過危險期,昨日杏兒趁偉大的母親節,公佈將為人母的喜訊,笑言「李寶寶已在我肚子裏做起仰卧起坐了」,問到BB是仔定女?杏兒說:「𠵱家最緊要係佢健康!」



37歲胡杏兒和老公結婚兩年成功造人,昨趁母親節公佈懷孕喜訊,老公親吻腹中胎兒幸福滿瀉。

參選99年港姐奪得季軍兼三料視后的胡杏兒,於2015年嫁給沙頭角圍村王子、現為獵頭公司行政總裁的李乘德,兩人舉行「祝李杏福」浪漫婚禮,經過兩年努力趕造人,昨趁母親節的大日子,在社交網貼BB超聲波相公佈喜訊:「今年的母親節太特別了,感恩上天送給我們的禮物。我們的李寶寶已在我肚子裏做起仰卧起坐了。」

作悶胃唔舒服

原來兩人飛到馬爾代夫享受Babymoon,在藍天碧海下甜蜜合照放閃,李乘德更跪地親吻老婆腹中胎兒,杏兒接受《蘋果》訪問分享喜悅:「之前一直唔講得,老公都擔心,因為三個月之前都有危險,大家都要保守秘密,好多人都冇講,最尾先同好close嘅朋友同屋企人講,𠵱家順利過渡可以同大家講。」



超聲波相中,屈起雙腳的BB遮住性別。



杏兒成為胡說八道會第一位媽咪,五位閨蜜成員都要做契媽。互聯網圖片

首次大肚的杏兒表示,懷孕初期經常作嘔作悶:「初初陀嗰時會辛苦啲,成日想嘔,好似個胃唔舒服,又冇乜胃口咁,但我諗唔算好嚴重,因為冇嘔過出嚟。」問到會否停工待產?她說:「當然你話拍劇好長時間,又唔係孕婦角色,就梗係接唔到不過唔會全面停工,會揀囉,有啲自己應付得到都會做,不過都要問過老公先,屋企人都擔心,尤其係奶奶,多謝奶奶好錫我,日日喺屋企煮好多嘢畀我食,好照顧我。」至於BB的性別,杏兒笑說:「老公話唔好咁心急住,等佢大個啲再問醫生,𠵱家最緊要係佢健康。」

一齊上湊仔班

杏兒榮升「胡說八道會」第一位媽咪,幾位閨蜜成員都戥她開心,胡定欣昨回覆傳媒送祝福:「終於可以唔使守秘密啦,當然戥佢開心,佢一路好期待,但一路有工作在身,我哋都有叫佢快啲完成工作,好好調理身體。」曾跟李乘德拍拖的舊愛李施嬅,笑言希望五位成員齊做契媽:「我哋都OK㗎,但契唔契我哋都好錫杏兒嘅BB,我仲諗緊想同佢一齊上湊仔班㖭。」問到是否學定做人母?她說:「唔係,我學嚟照顧朋友嘅BB。」



杏兒今年初拍內地劇《那年花開月正圓》時,已懷有身孕。



杏兒在馬爾代夫享受Babymoon,輕撫微隆的腹部充滿溫馨。

另一位人妻成員胡蓓蔚就爆杏兒懷孕後滴酒不沾:「我哋都估到嘅,因為佢都比較錫身,呢排出去飲一杯半杯,佢都話唔飲酒啦,要飲啲暖嘢。中國人傳統未過三個月要保密,我要快啲恭喜佢先,我就嚟做契媽喇!我係大家姐,𠵱家變大契媽!」問她跟老公單立文(豹哥)有否計劃生BB?胡蓓蔚笑說:「我同豹哥近期冇乜時間見面。」

採訪:唐心悠、皓騫、魯吉、嵐山


鍾意就快D Share啦!