掃呢頁CODE去手機

2017年5月31日 星期三

終於唔唧牙膏 吳若希B女全相曝光 __,吳若希,

真係幾似爸爸喎!吳若希(Jinny)4月23日生咗囡囡淼淼之後,現時正休養及湊女中,雖然湊BB好忙,但有「分享症」的她近月來好似「唧牙膏」將愛女的得意 ...


真係幾似爸爸喎!

吳若希(Jinny)4月23日生咗囡囡淼淼之後,現時正休養及湊女中,雖然湊BB好忙,但有「分享症」的她近月來好似「唧牙膏」將愛女的得意相斬件上,而今次「淼淼」公主的真面目終於全面曝光啦,今日就有人甫咗淼淼的正面大頭照,原來淼淼擁有一張啤梨型面,眼仔細細又精靈好似足爸爸Alex,Jinny更多分享了兩張囡囡的靚女相給東網,見個幾月人仔的她表情相當趣怪,真係想咬她一大啖。

幸福媽咪Jinny接受東網時表示:「阿b依家就5公斤多啲,係大食妹嚟嘅,我覺得好得意,可能每一位媽媽都覺得自己個女最得意。」不過她說在網上看見有人似囡囡的正面相感不悅,因為她想保護女兒,不想女兒樣子曝光,自己是公眾人物,明白在公眾眼光下成長是相當大壓力,又指到訪她家的及探bb的全是她及Alex的朋友,但現曝光也沒有辦法,相信對方是無心之失。她又承認bb似爸爸,但她又覺得面形及嘴仔似她,她望女兒再長大一點時,眼會大一點似多她一點。問她何時復出,她表示:「現時已努力做運動及打拳,將會七月出席活動,望屆時大家可以見到最正常及最fit嘅我。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!