掃呢頁CODE去手機

2017年5月10日 星期三

腰傷未愈 鄧佩儀驚到爆:要生BB㗎! __,鄧佩儀,

慘慘豬!無綫藝人鄧佩儀(Gloria)之前因拍攝網劇《降魔的番外篇》背部受傷,今日她復工宣傳劇集《不懂撒嬌的女人》,但行路硬晒軚,走路時要挺直腰間,間 ...


慘慘豬!

無綫藝人鄧佩儀(Gloria)之前因拍攝網劇《降魔的番外篇》背部受傷,今日她復工宣傳劇集《不懂撒嬌的女人》,但行路硬晒軚,走路時要挺直腰間,間中亦要搵手撐住腰部。她透露當日拍攝吊威吔戲,被吊高兩至三米高,不慎拉傷:「當日係半夜三點,整親嗰陣都唔知,拍到天光開始痛要入急症,診斷係下半背部韌帶撕裂,已經抖咗十日,做咗三次針灸,廿支針插喺背脊加電流,好似畀火燒咁,但真係好番少少!依家仲係停工,太大動作都做唔到。(會唔會驚咗吊威也?)唔會嘅,拍打戲受傷總會有。(辭演《誇世代》覺得可惜?)好可惜呀!始終自己拍劇機會唔多,好珍惜每個機會,但個角色要打巴西柔術,真係冇辦法做到,女人條腰好重要,要生BB㗎!我希望30至35歲生BB,我已經諗定仔女叫咩名喇!(呢段時間有冇男士獻殷勤服侍你?)冇呀!普通慰問就有,我慣咗自己照顧自己。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!