掃呢頁CODE去手機

2017年5月6日 星期六

許志安唔識分謝安琪B女同蘇永康B仔 __,許志安,蘇永康,謝安琪,安仔,

一個係仔,一個係女喎?!歌手許志安出席健康食品品牌代言人續約記者會,接受訪問時,透露續約酬勞冇加冇減,但勝在合作得愉快。安仔又指除了親自試健康餐品,亦 ...


一個係仔,一個係女喎?!

歌手許志安出席健康食品品牌代言人續約記者會,接受訪問時,透露續約酬勞冇加冇減,但勝在合作得愉快。安仔又指除了親自試健康餐品,亦會叫家中工人姐姐一齊試,問到平時有冇做住家男做家務,他笑言:「間中啦,執吓野嘢,唔同嘅擺位會有啲新鮮感。」

至於工作方面,安仔直言剛剛完成同樂隊Dear Jane、RubberBand、Supper Moment及觸執毛的音樂會,仲好掛住開騷嘅感覺,不過即將就會開始籌備國語專輯。今次安仔亦會嘗試創作三至四首歌,謂:「20年嚟只係作過五首歌,都會有rock嘅元素,因為之前喺佢哋身上學到好多,或者會邀請佢哋幫我編曲。」

另外,問到可有去探望謝安琪及其B女,安仔話:「冇呀。(有探蘇永康bb?)其實我唔係好識分,佢哋好多肉,好得意好大隻。(做契爺?)全部都係㗎啦我估,個個都好錫佢,好似飯團,又節瓜手咁。」當問到粉絲可有催生bb,安仔笑而不語,並搖頭說:「我叫許生,唔係催生。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!