掃呢頁CODE去手機

2017年5月1日 星期一

學嘢喇喂!朱智賢陪你新蒲崗食好西 __,朱智賢,

大家記得睇喇!無綫小花朱智賢擁有32C上圍及修長美腿,前年因在旅遊節目《3日2夜》穿泳衣浸溫泉而人氣急升,被列入新一代咪神!花名「朱朱」的她在今集《區 ...


大家記得睇喇!

無綫小花朱智賢擁有32C上圍及修長美腿,前年因在旅遊節目《3日2夜》穿泳衣浸溫泉而人氣急升,被列入新一代咪神!花名「朱朱」的她在今集《區區有女神》帶大家走入新蒲崗,此區工業大廈林立,不少團體在該區舉辦唱歌、跳舞、演戲、射擊及各類運動工作坊,朱朱不時前來上堂增值。去年底她到廣西天坑拍攝探險節目《天與地》前,就是到新蒲崗學攀石。

身形Fit爆的朱朱喜歡到此區的樓上Cafe搵食,自誇食極唔肥:「我食嘢冇咩節制,今日就歎咗個玫瑰花加鐵觀音味雪糕, 好正!好多人話我身形得天獨厚,要多謝爹哋媽咪,你哋唔好妒忌我。」朱朱表示新蒲崗連街名都特別過人,有八條街是用數字加吉祥字組成,包括雙喜街、三祝街、四美街、五芳街等。想陪朱朱探索新蒲崗?記得星期三晚黐實《東網巨星》喇!

場地:茶作/Barry@J&B Ent


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!