掃呢頁CODE去手機

2017年5月31日 星期三

【同一個老公嫁三次】肥媽:遇到呢個男人先知咩叫幸福 __,肥媽,

肥媽經歷過家暴,試過患癌,又曾經因為幫朋友做擔保,身家一舖清袋,肥媽條路唔易行。「直至我遇到我先生(現任)時,先知咩叫彩虹,同咩叫幸福囉!」她說。第一 ...


肥媽經歷過家暴,試過患癌,又曾經因為幫朋友做擔保,身家一舖清袋,肥媽條路唔易行。

「直至我遇到我先生(現任)時,先知咩叫彩虹,同咩叫幸福囉!」她說。

第一段婚姻遇到家暴,前夫又出軌搞大女傭個肚。難得現任老公阿Rick可以給肥媽信心。

葡籍環保工程師阿Rick是肥媽細佬的同學,本身識了幾十年,後來他們去肥媽屋企夾band,肥媽見到他就心跳,屋企有焗爐、家具壞了,他就幫手修理。慣了自己撐起頭家,突然被人照顧,令肥媽第一次覺得自己是女人。

阿Rick求婚時,主動簽了一份協議,內容為「如果佢哋離婚或遇到意外,肥媽嘅嘢係屬於佢嘅;阿Rick嘅嘢有一半係屬於肥媽嘅」,雖然冇法律效用,但已經令肥媽好感動。

肥媽算三「嫁」阿Rick,第一次是當年結婚,因為屋企有白事冇擺酒。相隔十幾年後,肥媽為令外籍奶奶開心,決定補辦喜酒;直到14年,患過腸癌的肥媽,子宮肌瘤復發。她說:「我再檢查身體,它又再生,所以這並非好事,因為我已收經,再有就不是好事。」

她要切除整個子宮、卵巢同部分淋巴,入手術室前。阿Rick安撫她說,如果她康復,就再娶她。

之後他們飛到拉斯維加斯,大家各自預訂婚紗禮服,去到教堂先知大家着甚麼,那刻兩個都哭出來。

現在她有個好老公,又有六個仔女、十三個孫,苦盡甘來,非常幸福。

相關連結:

【《關你家事》又有新料】肥媽爆遭家暴 : 佢打到攞刀仔

http://bit.ly/2rjlPjz

【同肥媽齊齊喊住爆家事】林雅詩:我變賣一切去爭撫養權

http://bit.ly/2rQZRoJ

走出家暴 黎燕珊 張慧儀 阿Yu學做堅強女人

http://bit.ly/2r7wjlv

___________________

今期封面 :

【動畫●封面●3億養廢柴】班子換血夢落空 阿爺焗林鄭循環再用

http://bit.ly/2qwgMgq

今期娛頭 :

【忘恩負義】稱被騙全副身家 契姐出書揭陳松伶秘史

http://bit.ly/2shY0pB


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!