掃呢頁CODE去手機

2017年5月10日 星期三

同唐詩詠情變?洪永城:遲啲先講! __,唐詩詠,洪永城,

搞咩呀?近日傳出情變的藝人洪永城與唐詩詠,繼詩詠於無綫新劇宣傳時,冷淡指沒有收到男友送的生日禮物,洪永城於電視城又以趕入廠為理由不欲多談。而今晚洪永城 ...


搞咩呀?

近日傳出情變的藝人洪永城與唐詩詠,繼詩詠於無綫新劇宣傳時,冷淡指沒有收到男友送的生日禮物,洪永城於電視城又以趕入廠為理由不欲多談。而今晚洪永城再度現身電視城為無綫新劇《大帥哥》開工,再被追問與詩詠感情事,不過洪永城卻全程強顏歡笑,他謂:「暫時專注工作,感情事唔回應(同詩詠關係?)唔回應。(情不變?)哈哈!遲啲會有一個好啲嘅答案,所以遲啲先講。(幾時講?)我都未知。」被問到是否冷戰中?洪永城卻靜了幾秒才謂:「呢個問題都係概括感情入面,遲啲先答。(詩詠生日你冇表示?)唔係,送禮物以外嘢,唔一定係物質。(食飯?)類似。(詩詠叫大家問你感情事?)擺個波畀我,遲啲先討論」

談到詩詠演出的新劇《不懂撒嬌的女人》正在熱播,洪永城表示也有捧場,還大讚畫面很美,問到女友表現如何?他謂:「好好睇。(詩詠同王浩信咀戲唔順眼?)唔會,點會,拍劇啫!(詩詠同你撒嬌?)佢對住我唔使啦,內在、內涵已經好好。(受唔受?)有個女仔對我咁當然受,但佢內涵已足夠。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!