網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月23日 星期二

個仔赴英留學 張兆輝教防恐襲三式 __,張兆輝,

張兆輝表示兒子已經大個仔,很多事情都需要獨立處理。英國發生爆炸恐襲事件,不少香港藝人都有子女在當地求學。藝人張兆輝的兒子亦在當地讀書,東網聯絡上張兆輝 ...


張兆輝表示兒子已經大個仔,很多事情都需要獨立處理。

英國發生爆炸恐襲事件,不少香港藝人都有子女在當地求學。藝人張兆輝的兒子亦在當地讀書,東網聯絡上張兆輝,他坦言感到擔心,他表示:「今朝係個仔發呢個新聞畀我睇,當然係有啲擔心啦。呢啲係預計唔到嘅事。我都有同佢講,如果返香港時,盡量唔好喺多人嘅地方(聚集),好似要去火車站、可能係較到最遲一刻先上火車、或者唔好逗留喺太多人集中嘅地方、同埋叫佢留意左右隔離,有冇一啲可疑、冇人認領嘅袋,真係防人之心不可無,就算佢唔係炸彈,都當咗佢係先啦。總之唔好掛住睇手機,要留意周邊事情。我都話要佢自己小心,上到火車、上咗飛機,都同我哋報個平安,等我哋唔使咁擔心。」張兆輝表示兒子已經大個仔,很多事情都需要獨立處理。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!