掃呢頁CODE去手機

2017年5月21日 星期日

【《撒嬌》有兩個結局?】唐詩詠敗走失蹤 王浩信日日苦等 __,王浩信,唐詩詠,詩詠,

最近唐詩詠宣佈同拍拖2年半嘅洪永城分手,雖然呢段戀情當初都不被看好,但係最後都被大家接受,一直等緊好消息,可惜最後「婚」訊變「分」訊,有傳唐詩詠已經另 ...


最近唐詩詠宣佈同拍拖2年半嘅洪永城分手,雖然呢段戀情當初都不被看好,但係最後都被大家接受,一直等緊好消息,可惜最後「婚」訊變「分」訊,有傳唐詩詠已經另結新歡,話佢洗米華嘅愛將盧啟邦(Andrew)拍拖,於是詩詠同洪永城分手,不過亦有傳洪永城性格吊兒郎噹,一方面緋聞多多,另一方面因為唔肯結婚,所以最後詩詠決定斬情絲。究竟係乜嘢原因導致佢哋分手,呢啲真係得當事人先知,不過詩詠喺《不懂撒嬌的女人》入便,由最初同賤han黎諾懿拍拖開始,已經有人話覺得呢段感情好有崔建邦拍拖嘅影子,直到佢同王浩信一齊,大家又好似將現實生活中難實現嘅嘢,投射喺電視劇裡面,變咗唔少觀眾都將佢哋段感情幻化成童話故事。不過正如王浩信之前曾經講過,喺頭半PART呢段感情確好童話,但係去到後半PART會發現實在有好嘢要面對,一方面要應付工作同生活上壓力,另一方面又要克服婚姻帶嚟嘅恐懼,去到結局篇,好似王浩信同唐詩詠雖然決定結婚,但係喺影婚紗相嗰陣,王浩信身上出滿紅疹,之後唐詩詠知道其中一個點解會有恐懼嘅原因。之後佢哋又咗台南,王浩信再次對住唐詩詠唱《陪著你走》,但係唐詩詠最後都失咗踪。雖然王浩信每一日都風雨不改喺同一個地點咁send張打咭相俾唐詩詠,但係都冇回覆,連表妹純純同賤Han都叫佢放棄,點知有一日終於遇到唐詩詠,但係聽講結局並唔係大家所預期係大團圓。而早前王浩信就同唐詩詠拍同《不懂撒嬌》嘅戲(詳見: http://bit.ly/2pWdpyN ),會唔會係補拍一個新嘅結局,即係一個大團圓畀大家呢?但套劇以4K制作,後期應該就係唔切嘅,可能會喺myTVsuper入面播出,不過大家都唔好太大期望,因為都可能只係拍宣傳片,真係唔到大結局都唔知會發生咩事。

唐詩詠最終唔知可唔可以同王浩信有大團圓。(電視截圖) 王浩信喺台南又唱《陪著你走》 (電視截圖) 唔知詩詠聽完之後有冇心動呢?(電視截圖)
雖然影結婚相,但係好似好傷感!(電視截圖) (電視截圖) 呢張圖,有聲! (電視截圖)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!