網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月25日 星期四

拍劇禁室培情!心穎爆同馬明北上拍拖 __,馬明,黃心穎,心穎,馬國明,

黃心穎坦言與馬國明北上拍劇:「我係去拍劇嘅,順便喺裏面拍拖…」藝人黃心穎以代言人身份在銅鑼灣拍攝瘦身廣告片。穿上藍色運動BraTop的她大騷事業線加馬 ...


黃心穎坦言與馬國明北上拍劇:「我係去拍劇嘅,順便喺裏面拍拖…」

藝人黃心穎以代言人身份在銅鑼灣拍攝瘦身廣告片。穿上藍色運動Bra Top的她大騷事業線加馬甲線,又健康又性感。她在訪問中坦言自己冬天最瘦、夏天最肥,所以想打破這個宿命:「今年想着Bikini着得好睇!(着畀馬國明睇?)着畀自己睇!」

問緋聞男友馬國明喜歡她肥肥哋還是瘦,她即謂:「我唔知佢鍾意我肥定瘦,但知佢In General(一般來說)係鍾意人有肉哋。(唔怪得佢咁鍾意你!)所以佢依家變咗唔鍾意我!」趁公餘時間做運動的她亦指想同時維持事業線及馬甲線。

談到快將北上拍攝無綫重頭劇《宮心計2深宮計》的內地外景,她即謂:「尋日終於拍完香港戲份,嚟緊要執嘢。(同馬國明執?)佢應該唔需要我幫佢執嘅!(互相提醒帶咩?)都會,我哋都有個Group Chat(群聊),都驚帶漏嘢,因為個半月裏面唔知有冇得返落嚟!(人哋去拍劇你去拍拖?)我係去拍劇嘅,順便喺裏面拍拖,因為劇入邊係一對!(戲內外都一對?)戲內係,戲外未知!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!