網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月28日 星期日

袁潔儀重提寶珮如當年車禍講到眼濕濕 __,袁潔儀,寶珮如,潔儀,

袁潔儀提到1999年遭遇車禍導致毀容寶珮如不禁眼濕濕。藝人袁潔儀、亞視前高層葉家寶到灣仔藝術中心出席電影首映禮,袁潔儀說:「我喺戲入面唔使打,但就有被 ...


袁潔儀提到1999年遭遇車禍導致毀容寶珮如不禁眼濕濕。

藝人袁潔儀、亞視前高層葉家寶到灣仔藝術中心出席電影首映禮,袁潔儀說:「我喺戲入面唔使打,但就有被人英雄救美,劇情講我畀啲流氓欺負,Sam哥(梁成致)出現救咗我,不過戲裏面我哋冇錫錫嘅,拖手啫!」

潔儀提到1999年遭遇車禍導致毀容的藝人寶珮如,她不禁眼濕濕說:「呢套戲係福音電影,我冇宗教信仰,以前都試過聽福音,因為寶珮如係教徒,我聽到佢講佢遭遇車禍嘅見證,我就忍唔住喊,佢成日話要多謝我,其實我都冇幫到佢啲乜嘢,係我多謝佢就真,對比佢遭遇到嘅,我有時睇番即使當年失戀,一個人走咗去內地搵工作機會,都唔算係啲乜嘢。」

嗌大家睇結局

袁潔儀又提到有份演出的劇集《不懂撒嬌的女人》今晚大結局,她說:「大家要記得留意收睇呀!(亞視舊同事袁文傑,憑呢個劇獲得觀眾注意?)其實TVB係一個好好嘅渠道,我、袁文傑、蔡國威都好開心可以加入呢個大家庭,無論要我哋做乜,我哋都好樂意!(有冇捧場睇佢講波?) 冇喎,佢捧嗰隊贏定輸?佢掂贏咗請我哋食飯!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!