網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月10日 星期三

過檔唔成!許廷鏗做番牙醫幫補 __,廷鏗,許廷鏗,

許廷鏗依家兩頭唔到岸,要做番牙醫幫補一下。歌手許廷鏗(Alfred)於2009年參加無綫的第一屆《超級巨聲》加入樂壇,憑獨特唱功兼有「將軍澳吳尊」之名 ...


許廷鏗依家兩頭唔到岸,要做番牙醫幫補一下。

歌手許廷鏗(Alfred)於2009年參加無綫的第一屆《超級巨聲》加入樂壇,憑獨特唱功兼有「將軍澳吳尊」之名獲星夢高層何哲圖(Herman)簽約成為歌手,在無綫及Herman聯手打造下成功將Alfred推上「星夢一哥」位,兼為他舉行處男演唱會,其所唱的歌曲均打入《勁歌金曲》榜冠軍位置,由於Alfred上月底與無綫及星夢約滿,年初已傳Alfred決意離開娘家跳檔去華納。

兩頭唔到岸

回復自由身的Alfred坐定粒六過檔華納接「昔日一哥」周柏豪棒,可惜近日傳出華納突然「煞停」,令Alfred現時「兩頭唔到岸」,原因Alfred改變將經理人簽埋給華納,他有意自組公司自己做製作,只將歌曲交華納發行,華納見唱片市道低迷,每出一張唱片蝕一張,如不簽埋經理人約根本冇得做,所以表明要簽埋經理人約先有得傾,娛樂工作被迫叫停的Alfred幸好有牙醫工作,近日的他頻頻到診所開工。據知,Herman得悉愛將堅決離巢既傷心又憤怒,認為對方不懂飲水思源,更傳出無綫將Alfred列入「不受歡」系列,亦不會為對方稍後推出的歌曲落力播放及打入音樂榜三甲,可算全面封殺。

Herman叫許廷鏗靠自己

Herman在電話中承認與Alfred已約滿:「喺約滿咗,佢話想出去闖吓,咪有佢囉。(覺得佢唔飲水思源?)每個年代睇法唔同,當然公司一直都好栽培同對佢好好。(無綫列佢入黑名單?)當然佢之後嘅歌唔會有高播放,公司一直投放好多資源喺旗下藝人到,以自己藝人行先,間間公司都係咁做。」隨即叮囑Alfred說:「將來佢要靠自己。」而Alfred則說:「入行六、七年都同一公司,要面對轉會關口都唔係好識拿捏,都多謝伯樂Herman由細睇住我大,希望嚟緊日子可以保持良師益友關係,轉會暫時唔算話太急同阻滯,想畀時間同空間自己諗吓方向點做,有咩新消息會同大家公布。」另外,華納發言人承認對Alfred感興趣:「呢刻未落筆簽任何合約,將來有喜訊通知大家。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!