掃呢頁CODE去手機

2017年5月26日 星期五

【獨家】文恩澄欠巨債患抑鬱唔敢出街 __,文恩澄,

文恩澄話佢當年欠下巨債患上抑鬱。歌手文恩澄(Rannes)不但與有「宇宙G.E.M.」之稱的鄧紫棋撞樣,更同為2008年出道的新人,但Rannes不但 ...


文恩澄話佢當年欠下巨債患上抑鬱。

歌手文恩澄(Rannes)不但與有「宇宙G.E.M.」之稱的鄧紫棋撞樣,更同為2008年出道的新人,但Rannes不但沒有紅遍大中華,更欠下巨債,患上抑鬱,她說:「坦白講,我做藝人時真係0收入,但都要錢生活,結果問公司同銀行借,高峰期合共欠落40萬(港元)債,要捱麵包,唔敢出街,冇嘢做就喊,好無助,有兩年抑鬱,試過上網同打去電台搵唔識嘅人傾偈,睇過心理輔導,話我太執着,後尾自知要振作,但唔知可以做乜,機緣下研究拍片放上網,後尾有人搵做Job,邊做邊儲經驗,前兩年起有大公司搵我合作,還清晒啲債,仲支持到唔錯嘅生活,早排返美國探阿媽,又去日本、台灣旅行,唔係話搵到好多錢,係開心搵到自己興趣!」

點解鄧紫棋咁紅?

Rannes與不少出道初期要問公司借錢的新人一樣,但不同的是她與「宇宙G.E.M.」鄧紫棋撞樣,她坦言有葡萄過G.E.M.,她說:「佢同我同年出道,話冇葡萄佢,假嘅!點解佢咁紅,我唔得?但呢種心態只維持好短時間,現實啲睇,佢真係唱得好,得意又靚女,有好公司同經理人幫佢,佢由細到大音樂都好叻,佢13歲我哋已經參加歌唱比賽識,佢當年冇咁勁,我入到Final,佢冇,但佢進步好快,所以冇得比、冇得羨幕,依家我唔敢同佢比。(想喺導演工作上吐氣揚眉?)我係有做長片導演嘅目標,但仲要慢慢學,叫過導演朋友畀我做助導學嘢,佢哋話我係藝人,拒絕咗,我希望先拍喜劇,摸熟咗,再拍人性黑暗面嘅題材,圓自己嘅導演夢!」

場地:Mass 2

髮型:Patrick Chan @ HH Hair

服裝:BLIND BY JW


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!