掃呢頁CODE去手機

2017年5月18日 星期四

傳秘撻洗米華頭馬逾月 唐詩詠甩洪永城 一字一淚:我唔係貪錢 __,洗米華,周焯華,唐詩詠,洪永城,

傳秘撻洗米華頭馬逾月唐詩詠甩洪永城 一字一淚:我唔係貪錢娛樂要聞33歲洪永城和36歲唐詩詠的姊弟戀告終,正當矛頭指向洪永城(Tony)不肯結婚,怎知有 ...


傳秘撻洗米華頭馬逾月

唐詩詠甩洪永城 一字一淚:我唔係貪錢

娛樂要聞

33歲洪永城和36歲唐詩詠的姊弟戀告終,正當矛頭指向洪永城(Tony)不肯結婚,怎知有傳他才是被飛的受害者。有傳唐詩詠暗交澳門猛人周焯華(洗米華)愛將盧啟邦個多月,洪永城昨現身講分手認傷心,但維護舊愛絕對單身,唐詩詠昨更跟盧啟邦劃清界線,一字一淚抗辯:「我唔係貪錢嘅人!」



唐詩詠昨於西環拍劇,回應分手時越講越激動,哭着澄清自己絕不貪錢!

盛女唐詩詠與洪永城拍拖兩年半,早前女方在社交網暗示想有個家,有指洪永城不想結婚,更爆出唐詩詠被太陽世紀集團主席周焯華頭號愛將、集團執行董事盧啟邦力追。今年1月兩人在寰宇30周年晚宴碰面,盧啟邦趁機接近女神,之後更在社交網貼相向洪永城挑機:「記不起原來我有跟我多年的女神合照。」有傳兩人已暗撻個多月,上周六盧啟邦在北角遇襲,最後獲司機護主擋刀。



盧啟邦曾公開表示唐詩詠是他的女神,盧更將合照放在Ig。



洪永城昨在記者會上,表示自己沒有給唐詩詠足夠的安全感。

「呢段時間係艱難」

前晚唐詩詠和洪永城各自在社交網認分手,唐詩詠昨晚到西環拍劇,她談到盧啟邦時說:「我只係喺生日聚會上見過盧先生,張相係周年晚宴佢搵我合照,嗰個moment我完全唔認識佢,佢只係好普通朋友,佢喺我嘅感情生活上係完全冇關係嘅人。」之後她更激動爆喊:「點解我會變咗貪錢嘅人?點解講到我好似俾人包?我從來唔係一個貪錢嘅人,以前唔係,𠵱家唔係,以後都唔係,喺我嘅世界愛情就係愛情。」

唐詩詠更澄清與馬國明只是好朋友:「唔好再喺我嘅感情世界擺唔同人,譬如馬明,佢係好好朋友。」提到跟盧啟邦的關係時,她決絕說:「我唔想講一個同我完全冇關係嘅人,另外我同Tony一直處理我哋感情事,呢段時間對我哋係艱難,我知道食得鹹魚抵得渴,但點解我咁努力,突然好似變另一個人,好貪錢,所以我唔可以唔出聲。」



盧啟邦是洗米華的愛將,協助管理太陽世紀集團。資料圖片



洪永城去年帶唐詩詠去西半山睇樓,有指二人當時準備築愛巢。資料圖片

洪永城讚好好女仔

洪永城昨現身將軍澳時坦言年初醞釀分手:「唔關第三者同婚期事,性格上不一致分開,我哋深思熟慮,和平分手係最好方法。」對於傳唐詩詠暗撻盧啟邦,他才是被飛的受害者,洪永城說:「傳聞啫,但唔係,我哋冇話邊個飛邊個。佢都冇同我提過呢個人,以我所知唐詩詠係單身,相信我同佢都未咁快ready新戀情。」問唐詩詠是否一直多人追?他笑着反問:「咁大膽,拍緊拖都追佢?」

至於被指不婚即分,洪永城謂曾討論結婚:「有啲可惜!我要畀多啲安全感佢,可能佢唔係好感受到。」傾談其間是否很難受?他坦言:「傷心囉,大家都會傷心。」對於有網友指他不珍惜最佳女朋友,洪永城表示:「唉!佢的確係好好女仔。」

之後洪永城用普通話受訪,問到是否沒挽回餘地?他說:「如果傳媒多給點空間,可能機會比較大。」會否擔心唐詩詠馬上又拍拖?他抵死說:「看跟誰囉,最主要她開心。」而盧啟邦則以短訊回覆本報:「不是事實,冇回應。」

採訪:鍾國仁、陳杰

攝影:孔志豪、吳耀輝


鍾意就快D Share啦!