網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月14日 星期日

「胡說八道會」姚子羚黃智雯等做契媽 __,黃智雯,姚子羚,

胡杏兒係「胡說八道會」第一個媽咪!胡杏兒於今日母親節宣布佗B,一班「胡說八道會」好姊妹都相當興奮,姚子羚接受東網訪問笑說:「其實上次去智雯屋企食飯已經 ...


胡杏兒係「胡說八道會」第一個媽咪!

胡杏兒於今日母親節宣布佗B,一班「胡說八道會」好姊妹都相當興奮,姚子羚接受東網訪問笑說:「其實上次去智雯屋企食飯已經宣布咗佢仲話『我有啲嘢講呀』,我哋問佢唔係有咗吓話,點知跟住佢就拎咗張超聲波相出嚟,仲問我點解會估到喎!好開心呀,我哋五個都準備好做契媽,咁首先當然係胡蓓蔚」講到杏兒原來連好姊妹都隱瞞,子羚表示:「我同李施嬅都研究過,之前佢出活動有啲相都見到佢個肚凸凸哋,我哋諗緊係咪角度問題,佢不嬲都冇肚腩,着運動衫又唔係好覺。」子羚又笑說:「最戥佢開心係生BB係佢計劃之內,加上工作順利,又可以同時兼顧家庭,迎接新生命。」

而黃智雯亦戥姊妹開心,她說:「好戥佢開心呀,佢一直好希望有小朋友,祝福佢同老公,之前佢已經同我哋姊妹宣布,呢個母親節係有雙重意義。」講到「胡說八道會」早前聚會時透露有姊妹有喜,因此不少人猜錯以為是指智雯即將結婚,她笑說:「都有依個可能,個個都有可能啦,有幾位都未結婚,子羚都有可能、定欣都有可能,非常之大機會嘅。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!