網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月13日 星期六

娛樂專題:窮到想走佬!李幸倪苦盡甘來 __,李幸倪,

下一站…紅館。歌手李幸倪(GinLee)自加盟環球唱片即獲力捧,憑多首熱爆歌終獲認同,去年橫掃三大頒獎禮兼首奪女歌手金獎,曾因財困險放棄歌唱事業的Gi ...


下一站…紅館。

歌手李幸倪(Gin Lee)自加盟環球唱片即獲力捧,憑多首熱爆歌終獲認同,去年橫掃三大頒獎禮兼首奪女歌手金獎,曾因財困險放棄歌唱事業的Gin Lee直言幸好咬緊牙關度過低潮期,現時生活安穩兼有三餐溫飽,還可以食瑤柱炒飯加養兩隻貓。孝順的她為給退休父母有個安樂窩,斥資近百萬港元於家鄉馬來西亞置業,沒緋聞、沒是非、只做自己的Gin Lee,希望盡快踏上紅館舞台圓夢。

Gin Lee於2010年以馬來西亞歌手身份來港「踢館」參加無綫歌唱節目《超級巨聲2》,憑實力唱功獲香港多間唱片公司招手,可惜簽約後未見起色,直至2014年轉投環球唱片即取代當年被傳「扭計」的吳雨霏「一姐」地位,環球亦為她打造多首Hit歌。但人氣飆升的Gin Lee受訪時驚爆昔日隻身來港捱貴租的辛酸史,直言收入微薄搞到不敢出街,亦擔心租金問題想過「走佬」,幸獲好友出手相助。成功渡過難關的Gin Lee去年終捱出頭首嘗女歌手金獎,她表示去年非常精彩及充實,問到是否對獎項看得很淡?她說:「攞女歌手獎係好開心,新人嗰時曾經好想攞女歌手獎,作為歌手係好大肯定,努力咁多年終於有人睇到同肯定自己嘅努力。」

唔急嫁 做女強人靠自己

Gin Lee將於今年8月踏入30歲,向來是緋聞絕緣體的她坦言不心急找另一半,相信緣分到時擋也擋不住:「會嚟㗎喇,要相信有就有。」問到多年來都沒有追求者?Gin Lee說:「個個都以為做歌手好多人追,大家錯晒,啲男仔會覺得佢會唔會好難接觸、相處。(唔好咁Cool?)識我嘅人知我幾搞笑,我相信緣分。」由於她已來港七年,問到是否太揀擇而失去拍拖機會?她表示:「身邊係有好多男性朋友,但冇進一步,係好朋友關係會舒服啲。(曖昧關係?)需要天時、地利、人和,唔係想就有。」

Gin Lee坦承女士青春有限:「拍拖係要,唔同階段做唔同嘢,結婚、拍拖都可以繼續唱歌。」隻身來港發展的她透露認識不少知心女友,每遇到不快及難題必與她們傾訴:「女仔朋友好多。(呢個年代接受同性戀?)係呀,冇所謂,OK啦,我又唔係好急同好恨,都幾隨心。」記者提議她搵富二代拍拖,Gin Lee即說:「我似咁嘅人咩?我想做個有能力同本事嘅女人,唔係話富二代唔好,都有好多富二代朋友,佢哋都有本事,我覺得女人應該有自己賺錢能力,同埋不停增值自己,唔可以全靠另一半。」

想開騷 賣飛真實過攞獎

近年唱片市道低迷,可謂出一隻蝕一隻,身為單棲歌手的Gin Lee說:「賺到嘅時候就要儲,唔可以話賺唔到錢,但比起以前難好多,曾經同前輩傾偈,佢話八、九十年代賣幾十萬隻係好少,我就話好可惜冇經歷過。」問到現時生活是否過得去?Gin Lee指現時很好:「加入新唱片公司唔使再憂生活上嘅嘢,可以專心工作。」並澄清從未住過劏房,更豪氣地說:「依家仲養得起兩隻貓。(好彩當日冇走佬?)當時真係無路可退,會選擇返屋企,捱咗大半年。」記者指她不需再捱杯麵?她哈哈大笑說:「依家可以食炒飯,加瑤柱。」

苦盡甘來的Gin Lee以「必經之路」形容低潮期:「面對困境時都有掙扎,點解要咁辛苦,為咩堅持?係咪堅持錯咗呢?但去到一個階段我就同自己講,有邊個追求夢想唔係要經歷呢啲。(夠硬頸?)辛苦經歷令我喺短時間長大同明白好多嘢。」她表示現時的目標不放於獎項上:「想開個大型演唱會。(紅館?)目標之一,飛賣得好係最真實嘅回報,人哋肯出錢買張飛睇,係欣賞你,覺得值得先入場去睇,呢啲嘢更加真實過攞獎。」

孝順女 早已為父母置業

與家人感情要好的Gin Lee,每次出席大型活動均獲雙親由馬來西亞來港捧場,並透露父母非常緊張其報道,儼如超級歌迷般會為她剪報:「佢哋喺馬來西亞每日起身第一件事係睇所有關於我嘅資訊,會幫我做剪報,上網睇MV同留言,佢哋睇網上留言多過我同好上心。」Gin Lee坦言來港時因收入微薄兼入不敷支,一度停畀家用,隨即自爆早已在馬來西亞置業:「我剛嚟香港時買咗層樓畀父母退休住。(咁有錢?)唔係好貴,唔夠一百萬港幣,其實我幾獨立,讀大學時係半工讀,儲錢交學費仲可以畀家用同供樓。」她又自責當日因財困要由家人幫手供樓:「去到自己有困難畀唔到,就覺得點解自己咁冇用,因為細個已經唔靠屋企人,去到自己有本事同能力照顧佢哋時,又發現自己都搞唔掂,好大壓力,自覺係負累。」問到父母見她現時生活安穩是否感安心?她說:「佢哋一直都擔心我,知我唔開心會收埋,同埋我只會報喜不報憂,我諗佢哋依家安心啲,上年開始見我有成績,有好多新機會。」

髮型:Eve Chiu @ Queen's Private i Salon

化妝:Andy @ ndnco

服裝:H & M


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!