網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月8日 星期一

【獨家有片】西灣河深夜嗌大交 楊明指住高海寧喪鬧 __,楊明,高海寧,

相關連結:高海寧靠撒嬌出水終於捱到做女一http://bit.ly/2pVDAEU《壹週刊》周一娛頭:西貢捕獲!鄭俊弘有靚女陪買新屋用品https:/ ...


相關連結:高海寧靠撒嬌出水終於捱到做女一http://bit.ly/2pVDAEU周一娛頭:西貢捕獲!鄭俊弘有靚女陪買新屋用品https:/ ...


相關連結:

高海寧靠撒嬌出水 終於捱到做女一

http://bit.ly/2pVDAEU

周一娛頭 :

西貢捕獲 ! 鄭俊弘有靚女陪買新屋用品

https://goo.gl/senxps

周一頭條 :

【Startup●唔會餵過籠】智能奶樽底座監控bb飲奶量 解決埋婆媳糾紛

https://goo.gl/692r2A

發生什麼事?楊明為何夜半當街指住高海寧喪鬧,高Ling得罪你什麼呀?

這晚楊明在西灣河突然殺出,兇神惡煞地截停高Ling架車,跟住就發狂地指住高Ling喪鬧,鬧到青筋盡現,斷估不關感情事吧,高Ling正跟鄧智偉拍拖,楊明就有莊思明。不過高Ling樣子就很淡定,完全不怕癲了的楊明,繼續坐在車上,黑口黑面眼睥睥當反擊。

他們有何深仇大恨,要嘈到這樣呀?其實都是劇情需要而已,楊明和高Ling在《抱佣情人》首次擔正做第一男女主角,就當然要加多幾錢肉緊,交足戲才可以

之後楊明拍一場被高Ling架車碌到的場口,他逼真到弄花汽車,幸好不太覺眼而已。

楊明等了18年,高Ling都等了9年,才上到位做主角,不搏到盡怎可以,誰知道還有沒有下次呢!

攝影:陳亦龍,李玄


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!