掃呢頁CODE去手機

2017年5月14日 星期日

【獨家】網上遭球證插品格差劣 鄧麗欣捍衞排球隊:佢刻意攻擊 __,鄧麗欣,

鄧麗欣(Stephy)喺19歲進軍樂壇,放棄加入香港排球隊嘅機會;為咗重拾夢想,2年前Stephy領軍成立排球隊Loey,經常參加公開比賽,不過,日前 ...


鄧麗欣(Stephy)喺19歲進軍樂壇,放棄加入香港排球隊嘅機會;為咗重拾夢想,2年前Stephy領軍成立排球隊Loey,經常參加公開比賽,不過,日前有讀者向《蘋果》報料,指有人喺facebook公審Stephy,質疑Stephy喺Loey輸波後賴地硬!呢位自稱係Stephy嘅fans,喺fb點名狠批偶像:「從小就聽鄧麗欣嘅歌曲長大,因為我都係佢粉絲,都幾喜歡佢,點知今天發生嘅一切,都令我好後悔曾經做過佢嘅支持者。原來香港女星鄧麗欣經營嘅呢隊女子排球隊品格係咁差劣,真係令人好嚇怕,輸打贏要,賴地硬嘅呢種態度出現喺眾目睽睽嘅場合,實在有失身份,現場咁多粉絲同支持者,都做出一啲鬧球證嘅卑劣行為,真係教壞晒啲球壇以外嘅市民。」據該網民喺fb嘅留言,包括hashtag「#球證工作係要公平公正#啱呀判到你贏25比就最公正啦#又唔抄我牌即係我冇機會停牌一個月好失望#感謝觀眾席嘅人同同工們嘅支持」,估計留言嘅,就係該場排球比賽嘅球證。該網民指自己以前好欣賞Stephy幫忙推動香港排球,但原來都係一個為求利益,將是非黑白顛倒嘅人,真係對呢隊波感到好失望。仲hashtag「#好傷心阿欣用咁差嘅態度同我講嘢#你有冇專心睇住自己條線嚟吹波#邊條線呀事業線呀#你可唔可以進步下#乜都唔識吹淨係識畀牌」。《蘋果》向Stephy了解事件,佢喺電話澄清:「其實我當日冇同呢個球證喺比賽以外講嘢,而比賽以內嘅,因為我係隊長,所以喺比賽當中有任何問題,我都要去出聲,要同球證去講,嗰日有好多誤會嘅球,例如一啲可能out嘅波,佢就判咗in,有啲可能我哋覺得對方犯規,佢又冇吹到,我作為隊長要出聲要講,如果作為專業球證,我都係做番隊長身份,如果佢覺得我質疑佢嘅判斷而有不快,我覺得佢唔夠專業囉。」Stephy強調自己絕對冇態度差:「我都係講番事實,最後佢堅持佢判決,我都尊重佢冇同佢拗,我覺得呢啲係球場經常發生嘅事,如果佢覺得咁樣係有問題,我都唔係好明點解囉!打完呢場波,教練有同佢講番判錯球,叫佢下次做得好啲,我都唔清楚佢哋講乜,因為打完波自己換衫梳洗,唔係好知佢哋講乜,唔知係咪咁樣令到佢唔開心,所以寫咗呢篇嘢。」對於被人喺網上聲討,Stephy理直氣壯表示:「我覺得佢有少少刻意攻擊,唔係平心嘅評論,但無論點都好,如果令佢有乜唔開心,我哋都好抱歉。」不過,Stephy不甘被針對,出聲捍衛球隊:「但我想講,我呢隊Loey絕對唔係品格差劣嘅球隊,我哋每一個球員都好有禮貌,唔會做出啲咁嘅行為,大家都知喺比賽當中好多時有情緒,如果佢覺得呢啲係有問題,可能佢唔習慣,anyway如果佢覺得唔高興,我願意代我嘅球隊同教練say sorry,希望佢公平啲,唔好刻意攻擊我或球隊,自己喺呢行接受批評冇所謂,但我嘅球隊絕對冇做唔啱嘅嘢,如果畀人咁講唔係幾好。」

日前有網民留言指鄧麗欣同佢嘅排球隊Loey喺比賽中輸波冇份。(網上圖片) 從網民留言行文,估計就係該場比賽中嘅球證。(網上圖片)
Stephy指該球證有少少刻意針對。(資料圖片) (資料圖片) (資料圖片)
(資料圖片) 自己身為球隊隊長,有必要為球隊發聲。 (資料圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!