網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月22日 星期一

劇痛似生仔 梁麗翹手指險壞死 開席前入院「搶救」 __,梁麗翹,

貪靚的梁麗翹戴戒指搞到手指腫脹入院搶救。
劇痛似生仔梁麗翹手指險壞死開席前入院「搶救」無綫《東張西望》主持梁麗翹(Nicole)前晚在港補擺喜酒,下午與莊思敏及莊思明等姊妹拍照時發生險事,她戴 ...


劇痛似生仔 梁麗翹手指險壞死 開席前入院「搶救」

無綫《東張西望》主持梁麗翹(Nicole)前晚在港補擺喜酒,下午與莊思敏及莊思明等姊妹拍照時發生險事,她戴在右手無名指的訂情戒指太緊,令手指腫脹發紫,眾人出盡辦法都未能幫她脫下,陷入恐慌更一度擔心手指壞死要截指,最終惟有大好日子都入院「搶救」,十指痛歸心的Nicole坦言脫戒過程猶如生仔,幸好最終趕及負傷腫住手開席。

32歲的無綫主持梁麗翹(Nicole)二月在美國與圈外男友結婚後返港復工,前晚她在九龍區的酒店補擺喜酒與親友分享喜悅,下午先與姊妹莊思敏、莊思明、莊思華、彭慧中、劉晨芝及謝文欣在總統套房拍攝靚相,但拍攝中途發生小插曲,原本右手無名指敏感的Nicole,因戒指太窄而谷住瘀血,突然腫了兩倍,劇痛難當之下決定入院「搶救」!

Nicole透露當時婚戒戴在左手,因貪靚決定右手都戴上三隻戒指,結果出事:「呢幾隻係老公喺拍拖嗰時,第一次送畀我嘅禮物,算係訂情信物,都值六位數字,我右手無名指本身有啲敏感同痕,戴咗冇幾耐就已經腫,老公有叫我不如唔好戴,我就去除,都用咗十幾分鐘先勉強除到一隻,手指仲捽到更加腫,但我為咗爭取時間影相,忍住痛戴住其餘兩隻戒指繼續影。」

醫生喘氣 護士滴汗

不過,Nicole的情況愈來愈嚴重,手指變腫兼發紫,一班姊妹見狀大為緊張,用盡辦法都未能助她脫戒,陷入一片恐慌中,甚至驚Nicole的手指谷太多瘀血要切除,於是決定入院:「我隻係鑽石戒指,唔係咁易切開,星期六又冇咩診所,叫醫生嚟又驚佢冇工具,終於決定親自去醫院求醫。」

到達醫院後,醫生及護士盡力幫Nicole脫戒,但過程猶如生仔,醫生拔走第一隻戒指後已喘晒氣,護士則攰到滴汗,Nicole說:「佢哋搵條管圈中隻戒指,然後沿手指繞好多個圈,逐啲逐啲拖佢出嚟,我原本手指已經敏感,再咁出力扯出嚟,隻手損晒,但醫生話我忍得痛,只係嗌咗幾聲,我問佢生仔痛啲定依家痛啲,佢諗咗一陣先答係生仔,我諗第時生BB真係要無痛分娩喇!(老公有陪住你?)有呀!佢仲着住Casual衫陪我,好好!醫生話我四、五日都唔掂得水,咁就可以名正言順唔做家務喇!」歷盡個多小時十指痛歸心,終於拔出兩隻戒指。

脫險前腫到發紫
  • 脫險前腫到發紫
脫險後損晒出血
  • 脫險後損晒出血
梁麗翹因手指腫脹,惟有用三隻手指斟酒。
  • 梁麗翹因手指腫脹,惟有用三隻手指斟酒。

「豬手」照斟酒

手指仍未消腫的Nicole即趕返酒店繼續與姊妹拍攝「未完的照片」,不過就盡量收起右手以免「豬手」入鏡:「好在趕得切飲宴時間,係心情影響咗啲,晚宴上人哋想同我握手,我都要即刻換第二隻手,同埋用得三隻手指幫人斟酒。(唔介意好日子要入院?)我一向冇諗呢啲嘢,真正婚禮都完成咗,而且每次都有蝦碌嘢,例如註冊當日蕩失路,喺美國行禮就有兄弟買錯菊花,今次就傷手指,但有呢啲深刻嘢令件事更加難忘。」

梁麗翹與老公前晚在港補擺酒。
  • 梁麗翹與老公前晚在港補擺酒。
身材Keep得勁Fit的梁麗翹,今次貪靚搞到險截指。
  • 身材Keep得勁Fit的梁麗翹,今次貪靚搞到險截指。
(左起)亞軍 朱希敏、冠軍 朱晨麗、季軍 許亦妮、梁麗翹
  • (左起)亞軍 朱希敏、冠軍 朱晨麗、季軍 許亦妮、梁麗翹

梁麗翹Profile

年齡:32歲

三圍:33、24、35.5

學歷:波莫納加州州立理工大學音樂商業學士畢業

入行經過:2011年參選港姐並獲「國際親善小姐」及「旅遊大使獎」,雖然三甲不入,但獲邀加入無綫,曾拍《愛.回家》等劇集,更成為《東張西望》的主持。

文:影視組


鍾意就快D Share啦!