網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月9日 星期二

【獨家】《不懂撒嬌》台妹純純教你嗲功:我覺得人真的需要鼓勵 __,

台灣女生天生有撒嬌嘅能耐,只要講嘢嗰陣,加啲疊字如「肚子餓餓呀,我很怕怕呀!」再喺說話尾音加「耶」、「呵」,語調溫柔甜膩,再多個仰慕崇拜表情─10個男 ...


台灣女生天生有撒嬌嘅能耐,只要講嘢嗰陣,加啲疊字如「肚子餓餓呀,我很怕怕呀!」再喺說話尾音加「耶」、「呵」,語調溫柔甜膩,再多個仰慕崇拜表情─10個男人,10個飄到上太空。大台最近播嘅《不懂撒嬌的女人》,標榜4K全實景拍攝,仲去埋上海、台南取景,落足本。講到撒嬌呢個議題,獨立硬朗嘅港女,確實同台妹差幾班。為咗搵個正宗台妹,大台喺套劇就真係搵咗台灣「宅男女神」張瑋純(Mico),做王浩信表妹,前晚劇情講到王浩信同唐詩詠喺台南相遇,王浩信呢位表妹純純亦終於出場。今年32歲嘅Mico,同香港代表唐詩詠同場較量,憑無敵嗲功,瞬間KO詩詠BB。11年曾經參加過亞洲小姐選拔賽嘅Mico,雖然當年10強止步,但依然衣錦還鄉喺台灣人氣急升。日前(8日),身在台灣嘅Mico接受《蘋果》獨家訪問,親自剖析台妹有咩殺着,可以輕易擊倒港女。Mico話:「我覺得台灣女生的優點,可能是家庭從小的教育比較傳統有點關係吧,我們比較想要照顧人、關心人,講說話較為溫柔一點。而我會看情況,愛撒嬌的時候會撒嬌。香港的女生做事很直接果斷,比較強勢,她們不會用嘴巴講的,而是直接會做的,但男生未必喜歡這種女生。我覺得如果說話輕聲輕語一點,然後溝通溫柔一點,好像事情比較容易達成。」Mico舉咗個比喻,分析台妹同港女對待男友嘅分別:「香港女生會說叉燒飯好吃,哪一間好吃,我們去吃,但是台灣女生答男友時,會說『你要吃什麼?我什麼都可以!吓!三寶飯?嗯…可是有一點油,不過你想吃,也可以去吃』你知道那個婉轉,有時候會讓人覺得容易接受。因為台灣女生有時會有點害怕別人不喜歡,想要配合人家。」Mico認為好多人會將「撒嬌」同「鼓勵」混淆。佢話:「其實有時男生回到家很累,你只需要關心一下他『你很累嗎?你有遇到甚麼挫折嗎?加油呀,你是最棒的』,這種鼓勵說話,讓他覺得自己很厲害。我有時都會講,因為我覺得人真的需要鼓勵。」講到台妹獨有嘅疊字,Mico就話其實有時好自然講說話會加一點點疊字,但唔可以過份,否則連女生都會討厭你。對於香港男仔同台灣男仔,Mico就話只要係好男生,台灣、香港都可以…機會嚟喇飛雲!

台妹啲嗲功係勁嘅(純純IG圖片) (純純IG圖片)
呢啲表情真係世界級(電視截圖) (電視截圖) (電視截圖)
港女、台妹,大家點揀?(電視截圖) 伯伯都要嗲一嗲(電視截圖) (電視截圖)
(電視截圖) 港女唐詩詠都要學嗲(電視截圖)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!