掃呢頁CODE去手機

2017年5月23日 星期二

憂仔仔英國升學 森美擔心父母赴英比賽 __,森美,

森美坦言擔心屋企人嘅安全。(資料圖片)美國女歌手ArianaGrande,英國時間周一晚在英國曼徹斯特競技場舉行完演唱會後,表演場地即發生連環爆炸恐襲 ...


森美坦言擔心屋企人嘅安全。(資料圖片)

美國女歌手Ariana Grande,英國時間周一晚在英國曼徹斯特競技場舉行完演唱會後,表演場地即發生連環爆炸恐襲,釀成多人死傷。

八月訪英國

電台節目主持人森美,早前曾表示九月將送13歲大的大仔到英國留學。東網聯絡到森美,他坦言爆炸事件令他感到憂心,他表示:「心裏面有少少擔心,不過其實原本個心入面都覺得英國係有少少危險,因為英國都係歐洲一個較高危嘅地方,都有少少擔心。我應該八月嗰時會再去英國,不過依啲恐怖襲擊可能會零零星星揸架大貨車,以低成本方法擾亂公眾秩序,都冇得擔心。」

父母下星期赴英比賽

他又表示小朋友主要在學校區讀書,相信會比較安全,他續說:「到時叫佢過到去英國逗留喺學校為主,放假都盡量返香港,唔好四圍去玩。我反而擔心爸爸、媽媽,佢哋下星期去黑池跳舞比賽,佢哋每年都去黑池參加社交舞比賽,佢哋嗰度都多啲人嘛,不過都應該OK嘅,睇番比例,都應該安全嘅。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!