網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月27日 星期六

【闊太吹起少女風】呂麗君黎姿栢芝都著 粉色絲絨運動裝「要有一套」 __,栢芝,張栢芝,呂麗君,黎姿,

五十路美魔女羅霖,對少女服情有獨鍾,由多年前買日系少女服VIVAYOU,到依家掃美國少女風品牌JuicyCouture,一顆少女心不變。JuicyCo ...


五十路美魔女羅霖,對少女服情有獨鍾,由多年前買日系少女服VIVAYOU,到依家掃美國少女風品牌Juicy Couture,一顆少女心不變。Juicy Couture最出名,應該係其絲絨運動裝,不少城中名媛都「要有一套」,包括呂麗君、張栢芝、超蓮、黎姿、謝安琪等等。就連不老的林青霞,早年也被拍得與大女邢愛林到Juicy Couture大手掃貨;近至上周42歲的孕媽媽鄺文珣也身穿該品牌粉色長裙,鬆身設計成功遮肚,粉色亦充滿少女味和夏日氣息,成功減齡。由人妻到少女,一樣追捧Juicy Couture。熊黛林都愛可愛的粉紅色絲絨運動裝,貪其質料舒服,「二來睇起上嚟好高貴,好似公主一樣。」媽咪級喜歡著Juicy Couture,小朋友都著﹐因其衣料柔軟,故甚受星媽喜愛。今年三月,謝安琪抱B女出院,當時囡囡就係身穿黑色波點Jogger套裝。Yumiko囡囡梁浸浸同徐榮B女兒包包都有著過。

鄺文珣 何超雲 (《忽然1週》圖片)
栢芝 黎姿 (《忽然1週》圖片) 呂麗君
熊黛林 Twins 陳法拉
陳瀅 林青霞都曾被拍得去Juicy Couture同女兒掃貨。 (《忽然1週》圖片) (《忽然1週》圖片)
Pink,人妻至愛。 都係Pink,何家超蓮亦愛。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!