掃呢頁CODE去手機

2017年5月7日 星期日

王君馨未有生育計劃:兩三年後先生 __,君馨,王君馨,

生日快樂!藝人王君馨(Grace)今日與一班粉絲開派對慶祝31歲生日,早前在《心理追兇MindHunter》的演出為她吸納不少粉絲,席上有粉絲更笑言要 ...


生日快樂!

藝人王君馨(Grace)今日與一班粉絲開派對慶祝31歲生日,早前在《心理追兇 Mind Hunter》的演出為她吸納不少粉絲,席上有粉絲更笑言要到現場觀禮,不過未來老公Daniel就未有出席,她笑說:「佢返工呀,我覺得啲粉絲會心心眼我老公仔,費事畀太多甜頭佢哋,所以唔帶佢嚟喇。(男友送咩禮物?)佢已經送咗個人畀我!」Grace坦承已定婚期,早前更出動試戴金器,鬼妹仔的她坦言覺得戴金豬「好奇怪」,但亦會依足傳統安排婚事。

講到是婚前最後一個單身的生日派對,Grace笑言沒有太大感觸,反而是Daniel將於15日生日,往年很少機會能共度生日,之後會都把握機會與老公仔齊齊過。Grace又透露正日生日(5月5日)與一班同屆港姐食飯慶祝,她說:「因為當年港姐面試係同我生日同一日呀,今次同佢哋食飯,好多人都已經結婚生仔,我之前一直對小朋友有啲抗拒,唔係話特別鍾意。但係最近有覺得小朋友好可愛,但暫時都未計劃生,可能兩三年後先再添家庭成員。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!