掃呢頁CODE去手機

2017年5月23日 星期二

何超蓮:名人:超蓮被甫正面遲發現「搶救無效」 __,何超,何超蓮,超蓮,何超儀,

超蓮就希望大家Focus喺我做嘢同讀書嘅方面,佢就話唔想成為大眾嘅焦點。賭王何鴻燊同三太陳婉珍嘅千金何超蓮同一班好姊妹去泰國布吉旅行,日前超蓮喺社交網 ...


超蓮就希望大家Focus喺我做嘢同讀書嘅方面,佢就話唔想成為大眾嘅焦點。

賭王何鴻燊同三太陳婉珍嘅千金何超蓮同一班好姊妹去泰國布吉旅行,日前超蓮喺社交網站上載咗張三點式美股相,但就未見到正面身材。而尋日佢好友就甫咗兩張超蓮同一班好友嘅正面相,「出賣」咗佢fit到漏身材,噴血指數爆燈。但原來超蓮完全唔知索爆泳照被公開,得知後已搶救無效,佢回應東網就說:「其實佢(朋友)冇問過我就post出嚟。我之前上緊堂,因為就嚟考試,我唔知佢post咗,到我睇到嘅時間已post咗好似兩、三個鐘,叫佢delete都無用。我叫咗佢下次小心啲,我唔想啲相post出嚟,唔想啲相被大眾見到,本身只係好私人咁同朋友分享就冇所謂。」

超蓮透露今次旅程主要係為朋友慶祝生日,喺當地只係逗留咗一日半,由於要趕返香港讀書同上堂,所以專程搭零晨機返香港,對於被大讚係女神級,超蓮並不想樣貌或者身材成為大眾焦點,佢就話:「我想大家Focus喺我做嘢同讀書,而唔係咩女神。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!