網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月28日 星期日

【月租十三萬】黃翊傳經營街市大排檔秘笈 有幾樣嘢一定要留意 __,黃翊,

黃翊與姊姊在大埔經營的三小姐海鮮小菜十多年,一直深受街坊支持。他就表示自己之前都沒有接觸飲食業,現時都是擔任樓面工作,「得閒鬧吓人練中氣」,但多年來, ...


黃翊與姊姊在大埔經營的三小姐海鮮小菜十多年,一直深受街坊支持。他就表示自己之前都沒有接觸飲食業,現時都是擔任樓面工作,「得閒鬧吓人練中氣」,但多年來,自有一套經營之道。

他表示,選擇政府街市大排檔,最大好處就是租金:「我有啲朋友,喺街舖,可能第一張合約就五萬蚊租,但第二張合約已經要十萬,所以嗰啲(舖)真係做唔到,但政府大樓就唔會有依個情況。」他補充政府不時都會公開競投大排檔舖位,想創業的人就要不時留意。

黃翊補充,大排檔選的位置都非常重要:「每個位置都有好處壞處,可能中間都有很多客,但單邊嘅話,位置就會多啲。但最重要就是食物的水準,做得好維持到的話就完全沒有問題,我們有更加多位置,做生意就可以更加好。」現時黃翊的食店已擴充至兩個舖位,可容納十多張桌子,月租約十三萬。

他又指,店舖旁做怎麼生意同樣重要:「好似係做lunch,人哋做晚市,你就可以佔用佢嘅位置,你就可以有著數。」賣怎麼食物同樣要考慮:「人哋賣魚蛋粉,你就不好再賣,可以賣飯、飲品,客人只係食魚蛋粉唔夠,仲會想要飲品,佢哋就有可能點飲品到佢哋的枱上。」

因歌唱節目大紅,黃翊表示已有唱片公司跟他簽約,準備推出發燒碟。想在大排檔碰見他的街坊,就要把握機會。

撰文:梁延宇

攝影:梁正平

相關連結:

【要仔讀國際學校】黃翊爆妻患產後抑鬱要父兼母職 復出唱歌全為兒子

http://bit.ly/2rrZfWF

_____________________

周日娛頭 :

【半百男星發圍】黎耀祥廖啟智艾威 二打六變男一

http://bit.ly/2s1u01C


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!