網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月28日 星期日

名人:翁嘉穗爆大仔破健力紀錄非為比賽 __,翁嘉穗,

翁嘉穗大仔勁大隻(圓圖)!前港姐翁嘉穗與丈夫鄔友正於廣州出席旗下的海馬床褥活動,翁嘉穗鮮有現身幕前,她表示忙於打理公司及照顧小朋友,她透露細仔即將兩歲 ...


翁嘉穗大仔勁大隻(圓圖)!

前港姐翁嘉穗與丈夫鄔友正於廣州出席旗下的海馬床褥活動,翁嘉穗鮮有現身幕前,她表示忙於打理公司及照顧小朋友,她透露細仔即將兩歲,現在返Play group:「就嚟返Pre-Nursery啦。(囝囝鍾唔鍾意返學?)依家都係玩嘅,喺遊戲中學習,佢識A-Z,可以串到自己嘅名。」

至於問到16歲的大仔Jason可有照顧細佬?翁嘉穗謂:「好錫,都係同佢玩,大仔都忙嘅,既要返學又要練習。」談到大仔曾打破三項香港健力舉重(Powerlifting)紀錄,翁嘉穗說:「佢唔係為比賽,佢話想搵個運動係唔使花咩時間嘅。」另外,翁嘉穗表示忙於慈善工作之餘,亦有做動作保育的工作,亦曾帶仔仔看熊貓及了解海洋生物。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!