網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月11日 星期四

細細個就管到實!楊千嬅囝囝呷余文樂醋 __,余文樂,楊千嬅,千嬅,

人仔細細就識問呢啲問題~藝人楊千嬅、陳逸寧及林兆霞到九龍塘宣傳電影《春嬌救志明》,走入影院與現場觀眾分享愛情話題,三人一到場即引來觀眾歡呼,她們又與全 ...


人仔細細就識問呢啲問題~

藝人楊千嬅、陳逸寧及林兆霞到九龍塘宣傳電影《春嬌救志明》,走入影院與現場觀眾分享愛情話題,三人一到場即引來觀眾歡呼, 她們又與全場觀眾舉牌大叫戲中對白「Asxxole」,氣氛熱烈。

千嬅表示雖然電影已踏入第二周,但依然要勤力宣傳,提到港澳票房已收逾二千六百萬港元,暫時成為香港本年度最高票房的華語片,千嬅表示心情雀躍,感激觀眾支持,有信心打破上集紀錄,問會如何慶祝?千嬅笑言她們三人要到旺角麥花臣球場開show:「冇問題架!導演兩年前已經點佢兩個(陳逸寧及林兆霞)練呢首《傳說》,佢兩個連舞都排埋!(你會唔會着戲中套護士情趣服跳唱先?)嘩!我驚變咗鬼片!一開頭已經令人以為係鬼片架喇!完全係夢想破滅呀咁!」

問到兒子Torres有否睇《春》片,千嬅表示電影是IIB級,兒子未夠秤入場,但兒子有說過想睇:「佢話知道媽咪爹哋睇咗,話自己睇就曳吖嘛!我話唔係曳,係等大個先睇,佢又問點解(主角)係樂哥哥(余文樂)而唔係Daddy,佢好多嘢問,如果睇埋仲得了?依家好管住我㗎!我又要循循善誘話做戲係假嘅,佢又話假都可以搵Daddy啫!」至於陳逸寧表示嚴禁三歲兒子睇這套戲,因她在戲中有爆粗對白:「驚佢睇到我爆粗,啲觀眾仲嗌好,一陣佢(囝囝)以為係啱,返去同老師講呀!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!