掃呢頁CODE去手機

2017年5月17日 星期三

網民叫追唐詩詠 馬國明:咪拉我落水! __,唐詩詠,馬國明,

馬明冇得輸啦!馬國明在將軍澳電視為《宮心計2深宮計》開工。講到契妹唐詩詠與洪永城(Tony)分手,馬明說:「我都係呢幾日先知,大家好少講感情嘢,係唐詩 ...


馬明冇得輸馬國明在將軍澳電視為《宮心計2深宮計》開工。講到契妹唐詩詠與洪永城(Tony)分手,馬明說:「我都係呢幾日先知,大家好少講感情嘢,係唐詩 ...


馬明冇得輸

馬國明在將軍澳電視為《宮心計2深宮計》開工。講到契妹唐詩詠與洪永城(Tony)分手,馬明說:「我都係呢幾日先知,大家好少講感情嘢,係唐詩詠主動打畀我講,佢都有同林子善講。(佢心情點?)見佢冇乜嘢,可能唔係呢幾日發生,都已經一段時間,只不過依家先公布。(分手原因?)冇問,呢啲嘢都係等佢自己講。(有傳唐詩詠同盧啟邦拍拖?)唔知,佢冇講。(唐詩詠係咪好多人追,有新戀情?)唔知,我呢個妹好嘢嚟,就算多人追都唔會驚訝,最緊要大家開心。」

唔會問候洪永城

講到網友希望馬明追唐詩詠,他笑言:「哈哈哈,唔好辣埋我,佢傳緊新戀情,我又唔知真定係假,如果係真嘅話搞『禍』就唔好。(驚唔驚同唐詩詠緋聞會翻炒?)唔好拉我落水。(使唔使向黃心穎派定心丸?)派乜定心丸?唔好拉我落水。(劃清界線?)又唔係,佢做咩決定我都會支持。(會唔會搵唐詩詠食飯安慰佢?)之前大家一齊同佢食飯慶祝生日,嗰陣佢都冇乜唔開心,嗰陣仲未知佢分手。(洪永城冇出席唔覺得奇怪?)其實佢未試過帶Tony嚟同我哋兄弟姊妹食飯,好似嘉穎都冇帶過Grace嚟。(見到洪永城會唔會問候下佢?)唔使,感情係私人嘢,呢幾日喺化妝間見到Tony,佢都冇乜嘢,聽講佢哋係和平分手,最緊要係詩詠開心。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!