網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月5日 星期五

關心妍驚聞戀情:想佢開心 __,關心妍,

關心妍驚聞戀情:想佢開心

關心妍驚聞戀情:想佢開心鄭欣宜在情路上屢敗屢戰,正所謂舊的不去,好的不來,她最近撻着「大隻吳卓羲」,未知是否怕見光死今次要「收埋戀」,連身邊一眾好友都 ...


鄭欣宜在情路上屢敗屢戰,正所謂舊的不去,好的不來,她最近撻着「大隻吳卓羲」,未知是否怕見光死今次要「收埋戀」,連身邊一眾好友都為她封口,許廷鏗昨日說:「冇聽聞過喎,佢好春風滿面咩?佢不嬲都咁嘅樣。係咪佢焗曲奇餅,焗到塊面,面紅紅咋。」

另一好友關心妍也表示不知情:「我唔係好知喎,我哋都有一段時間冇見,因為我忙住湊女,所以唔清楚喎,但如果佢真係有新戀情,梗係替佢開心,我都好錫佢,都想佢開心。」吳業坤則表示期待見欣宜的新歡:「冇聽過欣宜有新對象,我唔肯定啦,有就恭喜佢,最近一次係喺周柏豪演唱會見到佢,見佢好正常冇乜特別,都要等大家介紹吓畀我識,係一件開心事。」


鍾意就快D Share啦!