網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月14日 星期日

【街訪】「有吸引力」 __,

【街訪】「有吸引力」娛樂要聞陳太奇妙電視今晚8時開台,究竟市民是否知道香港再多一個新免費電視台出現?日前本報於旺角訪問12市民,當中僅兩位知道奇妙開台 ...


【街訪】「有吸引力」

娛樂要聞


陳太

奇妙電視今晚8時開台,究竟市民是否知道香港再多一個新免費電視台出現?日前本報於旺角訪問12市民,當中僅兩位知道奇妙開台,不過仍有市民抱住期待態度,希望奇妙令香港電視業帶來新氣象。

陳太

有留意奇妙開台,認為奇妙節目有吸引力:「都有吸引力,除咗飲食節目之外,因為我睇飲食節目太多,之外都OK啦,其他都幾好,都會睇嘅。」

馬小姐

知道奇妙開台及表明會力撐:「杜汶澤嗰個都OK,都會睇。我好鍾意睇電視,睇now、無綫、ViuTV都會睇,睇吓啲節目吸唔吸引,睇劇、去旅行嗰啲都會睇。」



蔡先生

雖然不知道奇妙開台,但獲悉杜汶澤有份主持節目時,表示會捧場:「杜汶澤,睇!得啦直情!又有煮食又有旅遊嗰啲,聽落都正!」



胡小姐

「我覺得幾好,有啲節目好似港台31台,教啲家長點湊小朋友,舊陣時我哋冇呢啲節目會幫到大家,我覺得實用,幾好!」




鍾意就快D Share啦!