掃呢頁CODE去手機

2017年5月16日 星期二

素顏都冇得輸!范冰冰飛法國做康城評審 __,冰冰,范冰冰,康城,李冰冰,

每日敷Mask係有用㗎!內地女星范冰冰近年事業愛情同樣都得意,最近內地流出一份中港台明星商演報價表,她冰冰以280萬元人民幣(約316萬港元)稱霸。今 ...


每日敷Mask係有用㗎!

內地女星范冰冰近年事業愛情同樣都得意,最近內地流出一份中港台明星商演報價表,她冰冰以280萬元人民幣(約316萬港元)稱霸。今年冰冰仲有份做《第70屆康城電影節》主競賽評審行列,仲係佢第一次做康城評審添!

電影節即將喺本月17日至28日於法國當地舉行,身為評審嘅冰冰即提早飛到當地,仲喺微博透露用咗三個鐘頭執行李,然後即刻上飛機準備,見冰冰做足準備,除咗素顏上陣仲帶埋眼罩,她在微博留言:「剛趕回北京收了三個小時行李,又出發了!希望這十個小時能睡個好覺!晚安!」唔少網友大讚冰冰,素顏個樣都仲係咁靚,請教佢護膚心得!而冰冰嘅男朋友李晨都有留言,叫冰冰好好休息:「好好休息,期待你的法國之旅。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!