網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月5日 星期五

粉絲私信撩上床 張兆輝:幻想吓都得嘅 __,張兆輝,

張兆輝愈大愈型,睇吓佢副Body就知點解仲可以迷到一班粉絲喇…「不老型男」張兆輝在《全職沒女》中的高富帥形象,為他吸納更多粉絲,有內地女粉更在微博私信 ...


張兆輝愈大愈型,睇吓佢副Body就知點解仲可以迷到一班粉絲喇…

「不老型男」張兆輝在《全職沒女》中的高富帥形象,為他吸納更多粉絲,有內地女粉更在微博私信他,主動邀上床!面對女粉的熱情,張兆輝揚言不會剝奪她們的幻想權利,但稱已找到世上最索的女人,正是其「跟得夫人」輝嫂,乘機冧太太!

無綫熱播劇《全職沒女》今晚大結局,張兆輝、陳瀅、張振朗、王卓淇及謝東閔等一班演員已約好今晚齊齊食飯收睇。自劇集播出後,除了讓陳瀅在網上搜尋率躍升20倍外,更讓不老型男張兆輝成為內地女粉絲的「幻想對象」!

張兆輝坦承收到不少女粉私信,稱要與他上床,又話「戀上你的床」,內容大膽,他說:「睇完得啖笑,以前啲女影迷會讚我有型,依家竟然話要同偶像上床!不過畀人幻想吓都得嘅,我唔介意!(唔擔心女粉絲講得出做得到?)唔擔心,我平時返內地工作,收工就返酒店,唔去應酬,加上近期太太都多咗陪我返內地,所以唔擔心有女影迷會搵到上房!」

派定心丸 老婆最索

問到太太是否擔心他定力不夠而採取「人盯人戰術」?張兆輝笑說:「使乜驚呀!內地大把帥哥,啲女影迷見到其他小鮮肉就移情別戀!」他自問定力一流,更向太太派定心丸:「我相信冇一個女人索過我老婆呀!而且呢幾個月我都喺香港,太太更加唔使驚,隔得幾個月,啲影迷就會對我淡晒,同埋我要講,我個Body仲未操弗,要繼續鍛煉,畀佢哋睇到更弗嘅我!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!