掃呢頁CODE去手機

2017年5月20日 星期六

網上數臭奶奶老公 __,

曾國猷於2012年跟張可蕙(Renee)結婚兼為囡囡搞百日宴,老爺志偉不單送酒席,更豪送過百萬鑽石給新抱及孫女。Renee翌年在討論區狂數奶奶宋麗華惡 ...


曾國猷於2012年跟張可蕙(Renee)結婚兼為囡囡搞百日宴,老爺志偉不單送酒席,更豪送過百萬鑽石給新抱及孫女。Renee翌年在討論區狂數奶奶宋麗華惡頂乞人憎,又恃有囡囡在手,當志偉是人肉提款機,之後又被人發現她在fb爆粗數臭老公曾國猷,更聲言肯嫁都是因為老爺是曾志偉。

另外,有報道指在志偉60歲生日派對中,Renee全晚死纏三哥苗僑偉,玩到慶起三哥更主動錫錫Renee塊面,相片流出後,有傳國猷兩公婆沒有再跟老爺奶奶一齊住。到大前年家族旅行,有指只有志偉跟大仔國祥坐商務艙、國猷兩公婆只獲分配經濟艙,令Renee全程黑面。


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!