掃呢頁CODE去手機

2017年5月23日 星期二

《不》拍續集?林文龍笑宣萱搞到無綫頭痕 __,無綫,宣萱,林文龍,

係咪拍續集先?在無綫劇《不懂撒嬌的女人》中擔任男、女主角的宣萱和林文龍出席慶功宴,《不》劇目前進入結局篇並於本周日大結局。問到可會不捨?宣萱表示:「冇 ...


係咪拍續集先?

在無綫劇《不懂撒嬌的女人》中擔任男、女主角的宣萱和林文龍出席慶功宴,《不》劇目前進入結局篇並於本周日大結局。問到可會不捨?宣萱表示:「冇得唔捨得,算有交代!」有指監製想拍《不》劇系列,林文龍更說之前阮兆祥搞Gag爆話可拍《不懂石Q的男人》(SECURITY保安),惟宣萱卻不明白而被林文龍訕笑!不過,問到宣萱可會接拍《不》系列?她表示:「睇劇本先決定,因逢續集都有危機!」而文龍方面,他則繼續戲言:「宣萱唔拍又點會有續集。(佢唔拍你就唔拍?)宣萱依家搞到無綫𢱑爆頭,要搞掂佢啲費用先,佢做埋呢次訪問後都去荷里活」問宣萱在酬勞方面可會收順啲?她即揶揄旁邊文龍說:「其實唔知邊個要收順啲!」問文龍可有會開電影版?他說:「可以諗吓!輕鬆題材可以令觀眾開心啲,冇咁沉重!(會搵宣萱幫手?)搵佢既話,我公司破幾次產」

宣萱被文龍的「口術」搞到都冇好氣,只好以「吊眼」畀反應,她笑謂:「我都冇力(會休息吓?)之前連拍兩劇,啱就拍,唔啱就抖!」有指文龍鬍鬚的造型反應好,文龍繼續戲言說:「反應好?我今晚返去就剃,連頭髮都剃埋!」當大家驚訝文龍剃頭豈不與周日出席睇大結局時「不連戲」?接慣招的宣萱即叫記者不用認真:「我由第一次出嚟宣傳後已冇氣!」問可有信心劇集破30點收視?文龍好數口謂:「不要自欺欺人。(勢好?)要破30點收視,除非計埋myTV SUPER瀏覽!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!