掃呢頁CODE去手機

2017年5月21日 星期日

勁驚切指!梁麗翹忍住痛影靚相 __,梁麗翹,

啲相好靚㗎!無綫《東張西望》主持梁麗翹(Nicole)二月在美國與圈外男友結婚,其後返港復工,昨晚她在九龍區的酒店補擺喜酒與親友分享喜悅,下午時份先與 ...


啲相好靚㗎!

無綫《東張西望》主持梁麗翹(Nicole)二月在美國與圈外男友結婚,其後返港復工,昨晚她在九龍區的酒店補擺喜酒與親友分享喜悅,下午時份先與好姊妹莊思敏、莊思明、莊思華、彭慧中、劉晨芝及謝文欣在總統套房拍照,雖然期間Nicole發生「手指腫」事件而要入醫院「搶救」,拍攝環節要腰斬,未能轉場到餐廳繼續影,但已拍下多張靚相。

眾女打扮得雍容華貴與身穿婚紛的新娘Nicole合照,但她們都打扮密實,思敏及思明更以中性打扮,避免搶Nicole「峰」頭。至於Nicole不期然流露出新婚冧爆笑容,華麗轉身吹起婚紗裙襬一張相,感覺更是超飄逸,完全看不出正忍住手指痛,Nicole說:「隻手指一路痛住咁影相,但之後愈來愈腫開始發紫,班姊妹見到都好緊張,我哋試過搽Cream、敷冰都除唔到隻戒指,大家好似陷入一片恐慌咁,驚我隻手指要廢,又話要切,個個都好驚,我哋諗過好多解決方法,但因為我隻係鑽石戒指,唔係咁易切開,星期六又冇咩診所,叫醫生嚟又驚佢冇工具,終於決定我親自去醫院求醫,好在個幾個鐘就搞掂,趕得切返去婚宴,但心情係影響咗。」她笑言每次搞結婚的事情都有蝦碌事,例如註冊當日蕩失路,在美國辦婚禮則有兄弟買錯菊花,今次就弄傷手指,但樂天的她笑言會向好方面諗,每次都有深刻事情自然更加難忘。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!