網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月20日 星期六

陳奕迅玩失蹤 林敏驄叫千嬅補習撐場 __,林敏驄,陳奕迅,楊千嬅,千嬅,

林敏驄話搵唔到Eason,仲隔空叫千嬅去「補習」做嘉賓撐吓場!將於6月9及10日在紅館開舉行《35年時日如飛林敏驄腦交戰作品展演唱會》的林敏驄,堅稱準 ...


林敏驄話搵唔到Eason,仲隔空叫千嬅去「補習」做嘉賓撐吓場!

將於6月9及10日在紅館開舉行《35年時日如飛林敏驄腦交戰作品展演唱會》的林敏驄,堅稱準備功夫毫無壓力:「手板眼見功夫!因為全部都唔係我對手,全部都係有手有腳嘅大歌星,上到台唔會衰畀你睇,所以唔使憂!其實我好珍惜呢次機會,因咁多歌手一齊嚟唱。」兩場合共逾20多位嘉賓歌手,陣容鼎盛足夠分拆開Part II,阿驄笑說:「你知紅館好難Book,35周年其實係上年但攞唔到期。(點解唔用36周年?)費事『做又36唔做又36』」單是編排Rundown,阿驄說齋唱不說話都會超時:「成50首歌!盡量平衡啦,攞條平衡木出嚟囉!」

話千嬅唔夠原汁原味

作品展齊集三代歌手重新演繹金曲,阿驄自誇證明作品無時間限制:「依家又Hit番《當我想起你》,嗰隻余春嬌(楊千嬅)又喺度唱。(覺得千嬅唱成點?)咁佢梗係冇咁原汁原味喇!我話咗佢啦,所以要佢嚟學一學,6月9號請移玉步過嚟。(乘機呼籲嚟做嘉賓?)呼籲一下請過嚟補習一堂,上個補習班。」

Eason唔覆機

講到陳奕迅(Eason)的《葉問風中轉》是阿驄近年最啜核之作,今次作品展竟沒有預對方?阿驄抵死說:「阿臣(Eason)?搵佢唔到喎!冇覆機喎!好大支嘢!搵阿徐(徐濠縈)都搵佢唔到!可能好多商演,你知內地有咁多節目,就算我半年前搵佢都冇用,佢點會知期點!將心比己我都係咁,半年前搵我都答你唔到。(唔嬲佢?)點會呀!明白嘛,根本呢次當係開Party,好似啲小朋友咁,聽日喺老麥開生日會,邊個冇課外活動咪嚟囉!」

怕唱多錯多

當年阿驄為梅艷芳、張國榮與陳百強寫下多首炙手可熱之作,如《夢伴》、《無心睡眠》及《深愛着你》等,問他可會親自演繹?鮮有認低威的阿驄說:「梗係唔會咁難唱,搵我自己嚟搞咩!邊個唱?到時你咪知。(你唔開金口咩?)唔使啦,煇哥(顧嘉煇)開騷有冇唱呀!我怕我唱多錯多,自己寫都唔記得歌詞係No Excuse。」

場地:Alzina Spanish Asador


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!