掃呢頁CODE去手機

2017年5月10日 星期三

【動畫●冇工開扮返工】屋企負資產兄炒燶股票 唐詩詠代還債 __,唐詩詠,

相關連結:【同《撒嬌》一樣傻】為男人嘥咗黃金13年36歲唐詩詠:都想有個家https://goo.gl/NJMSjU【入行初戀余文樂】崔建邦蹉跎9年唐 ...


相關連結:

【同《撒嬌》一樣傻】為男人嘥咗黃金13年 36歲唐詩詠:都想有個家

https://goo.gl/NJMSjU

【入行初戀余文樂】崔建邦蹉跎9年 唐詩詠想同洪永城生B

https://goo.gl/Fpa6OU

【明年約滿】未續約遭大台冷待 古天樂為唐詩詠舖電影路

https://goo.gl/Oe0GMh

_______________________

今期封面 :

【封面●動畫】$54億政府跪迪士尼鬆綁 愛國家族大贏家

https://goo.gl/PjsfSp

冇工開扮返工?真人真事,發生在唐詩詠身上。

她更幫過屋企跑數還巨債,條路一直唔易行。

入大台15年,其實唐詩詠一直不算是愛將。試過九個月無工開,為怕家人擔心,她同朋友去街扮返工,出門更告訴媽媽:「我返工喇!」扮足半年,媽媽奇怪她無劇出街,她才肯坦白。

其實唐詩詠和媽媽同樣表面柔弱,內裡堅強。她在20歲才知家中負資產欠下巨債,所以當保險經紀的媽媽要拼命跑數還錢,而父親則在大陸開廠,長期不在家。自小跟比她大五年的哥哥相依,兄妹感情親厚,但09年媽媽病逝,碰巧炒燶股票的哥哥被銀行裁員,大嫂生B,爸爸又要退休。當時唐詩詠獨力頂起成頭家,自認是手停口停。

屋漏偏逢連夜雨,她說:「媽媽走後,爸爸又經歷了一次手術。」

幸好唐爸爸身體現已沒事,經濟問題亦解決了,唐詩詠事業起飛,終於捱出頭!


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!